Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe (CROSBI ID 386172)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grgić, Ivana Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2014

Podaci o odgovornosti

Grgić, Ivana

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Utjecaj prethodne glazbene naobrazbe na stavove i kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe

Nastava glazbe je oduvijek bila sastavnica odgojno-obrazovnog procesa koja za cilj ima upotpuniti cjelokupan razvoj djeteta. Kako bi učenicima osigurali kvalitetan razvoj njihovih glazbenih sposobnosti važno je da za to imamo kompetentne učitelje. Pod pojmom kompetentnog učitelja, smatramo osobu koja posjeduje znanja i vještine te isto zna primijeniti u stvarnoj situaciji. Nastavnim planom i programom studenti bi trebali biti osposobljeni za izvođenje svih nastavnih područja nastave glazbe, a to znači da bi trebali posjedovati kompetencije za izvođenje nastavnog područja pjevanja, sviranja, slušanja glazbe i elemenata glazbene kreativnosti/glazbenih igara. U okviru ovoga diplomskoga rada provedeno je istraživanje u trima osnovnim školama, a one su: OŠ Matija Antun Reljković Cerna, OŠ „August Cesarec“ Ivankovo i OŠ Fran Krsto Frankopan Osijek. Anketnim upitnikom, anketirana su 32 učitelja primarnog obrazovanja u navedenim školama. Velik broj učitelja se izjasnio da sebe smatraju kompetentnima za izvođenje nastave glazbe, dok manji broj njih samoprocjenjuje se nekompetentnima. Najviše učitelja (N=24) sebe procjenjuje najkompetentnijima za nastavno područje pjevanja. Najkompetentnijim za nastavno područje sviranja sebe procjenjuje šest učitelja, a to su upravo učitelji koji su više godina svirali neki instrument.

učitelji primarnog obrazovanja; kompetencije za poučavanje glazbe; glazbeni kolegiji

nije evidentirano

engleski

The impact of previous musical education on attitudes and competence of primary school teachers for teaching music

nije evidentirano

primary class teachers; competence for teaching music; music subjects

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

23.06.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija