Ciljano Internet reklamiranje i računalne prijevare (CROSBI ID 612065)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola
hrvatski
Ciljano Internet reklamiranje i računalne prijevare
Reklamiranje na internetskim stranicama plaćanjem broja pristupa reklami ili internetskoj stranici oglašivača (pay-per- click) svakodnevno raste. Oglašivač vlasniku portala na kojem je postavljena reklama plaća prema broju korisnika Interneta koji su pristupili reklami klikom nalink ili banneri pristupili Internet stranici oglašivača.Praćenje tijeka, procjene stvarnog učinkareklamne kampanje i eliminiranje prijevara od posebnog je interesa za vlasnika portala i oglašivača.Prijevara se sastoji u svakom pristupu reklami koji nije ostvario potencijalni klijent već je pristup reklami inicirao vlasnik portala, entitet povezan s vlasnikom portala ili drugi korisnik Interneta, s ciljem pribavljanja imovinske koristi vlasniku portala ili nanošenja štete oglašivaču. U radu se daje pregled metoda i tehnika analizetijeka reklamne kampanje koje koristevlasnici portalaradi pozicioniranja i naplate reklamiranja, oglašivači radi prilagođavanja reklamne kampanje te tijela kaznenog progona radi pribavljanja digitalnih dokaza i procesuiranja počinitelja prijevare.
Klik prijevare ; Internet reklamiranje ; banner ; e-target reklame
nije evidentirano
engleski
Target Internet advertising and computer fraud
nije evidentirano
pay-per-click fraud ; Internet advertising ; banner ; e-target advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-61.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji, Zbornik povzetkov
Flander, Benjamin ; Areh, Igor ; Jere, Maja
Ljubljana: Univerza v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede
978-961-6821-45-2
Podaci o skupu
15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji
predavanje
04.06.2014-05.06.2014
Ljubljana, Slovenija