Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ciljano Internet reklamiranje i računalne prijevare (CROSBI ID 612065)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola Ciljano Internet reklamiranje i računalne prijevare // 15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji, Zbornik povzetkov / Flander, Benjamin ; Areh, Igor ; Jere, Maja (ur.). Ljubljana: Univerza v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede, 2014. str. 61-61

Podaci o odgovornosti

Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola

hrvatski

Ciljano Internet reklamiranje i računalne prijevare

Reklamiranje na internetskim stranicama plaćanjem broja pristupa reklami ili internetskoj stranici oglašivača (pay-per- click) svakodnevno raste. Oglašivač vlasniku portala na kojem je postavljena reklama plaća prema broju korisnika Interneta koji su pristupili reklami klikom nalink ili banneri pristupili Internet stranici oglašivača.Praćenje tijeka, procjene stvarnog učinkareklamne kampanje i eliminiranje prijevara od posebnog je interesa za vlasnika portala i oglašivača.Prijevara se sastoji u svakom pristupu reklami koji nije ostvario potencijalni klijent već je pristup reklami inicirao vlasnik portala, entitet povezan s vlasnikom portala ili drugi korisnik Interneta, s ciljem pribavljanja imovinske koristi vlasniku portala ili nanošenja štete oglašivaču. U radu se daje pregled metoda i tehnika analizetijeka reklamne kampanje koje koristevlasnici portalaradi pozicioniranja i naplate reklamiranja, oglašivači radi prilagođavanja reklamne kampanje te tijela kaznenog progona radi pribavljanja digitalnih dokaza i procesuiranja počinitelja prijevare.

Klik prijevare ; Internet reklamiranje ; banner ; e-target reklame

nije evidentirano

engleski

Target Internet advertising and computer fraud

nije evidentirano

pay-per-click fraud ; Internet advertising ; banner ; e-target advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

61-61.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji, Zbornik povzetkov

Flander, Benjamin ; Areh, Igor ; Jere, Maja

Ljubljana: Univerza v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede

978-961-6821-45-2

Podaci o skupu

15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji

predavanje

04.06.2014-05.06.2014

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo

Poveznice