Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701897

CILJANO INTERNET REKLAMIRANJE I RAČUNALNE PRIJEVARE


Škrtić, Dražen; Protrka, Nikola
CILJANO INTERNET REKLAMIRANJE I RAČUNALNE PRIJEVARE // 15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji, Zbornik povzetkov / Benjamin Flander, Igor Areh, Maja Jere (ur.).
LJUBLJANA, SLOVENIJA: Univerza v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede, 2014. str. 61-61 (predavanje, stručni)


Naslov
CILJANO INTERNET REKLAMIRANJE I RAČUNALNE PRIJEVARE
(TARGET INTERNET ADVERTISING AND COMPUTER FRAUD)

Autori
Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji, Zbornik povzetkov / Benjamin Flander, Igor Areh, Maja Jere - LJUBLJANA, SLOVENIJA : Univerza v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede, 2014, 61-61

ISBN
978-961-6821-45-2

Skup
15. SLOVENSKI DNEVI VARSTVOSLOVJA, Quo vadis: Nadzorovanje in kaznovanje v Sloveniji

Mjesto i datum
LJUBLJANA, SLOVENIJA, 04 - 05. lipnja 2014.

Ključne riječi
Klik prijevare ; Internet reklamiranje ; banner ; e-target reklame
(Pay-per-click fraud ; Internet advertising ; banner ; e-target advertising)

Sažetak
Reklamiranje na internetskim stranicama plaćanjem broja pristupa reklami ili internetskoj stranici oglašivača (pay-per- click) svakodnevno raste. Oglašivač vlasniku portala na kojem je postavljena reklama plaća prema broju korisnika Interneta koji su pristupili reklami klikom nalink ili banneri pristupili Internet stranici oglašivača.Praćenje tijeka, procjene stvarnog učinkareklamne kampanje i eliminiranje prijevara od posebnog je interesa za vlasnika portala i oglašivača.Prijevara se sastoji u svakom pristupu reklami koji nije ostvario potencijalni klijent već je pristup reklami inicirao vlasnik portala, entitet povezan s vlasnikom portala ili drugi korisnik Interneta, s ciljem pribavljanja imovinske koristi vlasniku portala ili nanošenja štete oglašivaču. U radu se daje pregled metoda i tehnika analizetijeka reklamne kampanje koje koristevlasnici portalaradi pozicioniranja i naplate reklamiranja, oglašivači radi prilagođavanja reklamne kampanje te tijela kaznenog progona radi pribavljanja digitalnih dokaza i procesuiranja počinitelja prijevare.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Neobjavljeni rad

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti

Ustanove
MUP Policijska akademija – Visoka policijska škola, Zagreb