Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja (CROSBI ID 206650)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Zrinka Šimunović
hrvatski
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja
Ovaj rad proučava i uspoređuje stanje nastave glazbe u kurikulumu Hrvatske i drugih zemalja. U uvodnom je dijelu predstavljen razvoj nastave glazbe i glazbenog obrazovanja od antičke Grčke do današnjih dana, s podrobnijim opisom razvoja nastave glazbe u Hrvatskoj. Slijedi komparativna analiza odabranih zemalja kojom se uspoređuju određene sastavnice kurikuluma kao što su: ciljevi predmeta, organizacija nastave glazbe, te vrednovanje učeničkih postignuća. Područje koje je najzastupljenije u svim kurikulumima proučavanih zemalja je područje izvođenja glazbe. Razlike su u kurikulumima najviše vidljive u organizaciji nastave i nastavnom području stvaralaštvo. Nakon usporedbe i analize zaključeno je kako je Hrvatska u zadnjih nekoliko godina postavila dobre temelje za izradu predmetnog kurikuluma, ali i kako se neka kurikulumska područja po uzoru na neke zemlje trebaju osuvremeniti.
nastava glazbe ; kurikulum ; ciljevi ; nastavna područja ; vrednovanje postignuća ; komparativna analiza
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of music teaching curriculum of Croatia and other selected countries
nije evidentirano
music ; teaching ; curriculum ; objectives ; teaching domains ; achievements evaluation ; comparative analysis
nije evidentirano