Prednosti i mane online oglašavanja (CROSBI ID 386144)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mubrin, Fran
Tomiša, Mario
hrvatski
Prednosti i mane online oglašavanja
S pojavom masovnih i digitalnih medija broj komunikacijskih kanala se značajno povećao. Razvojem tehnologije razvijali su se i novi načini online oglašavanja. Online oglašavanje postalo je kompleksno te se definirala stručna terminologija radi lakšeg komuniciranja između oglašivača i izdavača. Danas se proces online oglašavanja dijeli na više razina. Počevši od planiranja oglasnog prostora pa do zakupa i metrike medija. Procesi izrade oglasa uključuju: medijski plan, ljudske resurse, digitalne strategije, modele zakupa oglasnog prostora, različite oblike oglašavanja iza kojih stoje brojne analitike i složeni procesi koji oglašivačima omogućuju efikasno oglašavanje. Ovaj rad fokusira se na prednosti i nedostatke online oglašavanja te detaljno opisuje oblike i procese online oglašavanja.
online oglašavanje ; oglašivač ; izdavač ; medij
nije evidentirano
engleski
Advantages and disadvantages of online advertising
nije evidentirano
online advertising ; advertiser ; publisher ; media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
91
10.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin