Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701490

Prednosti i mane online oglašavanja


Mubrin, Fran
Prednosti i mane online oglašavanja 2014., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever, Varaždin


Naslov
Prednosti i mane online oglašavanja
(Advantages and disadvantages of online advertising)

Autori
Mubrin, Fran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever

Mjesto
Varaždin

Datum
10.06

Godina
2014

Stranica
91

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Online oglašavanje; oglašivač; izdavač; medij
(Online advertising; advertiser; publisher; media)

Sažetak
S pojavom masovnih i digitalnih medija broj komunikacijskih kanala se značajno povećao. Razvojem tehnologije razvijali su se i novi načini online oglašavanja. Online oglašavanje postalo je kompleksno te se definirala stručna terminologija radi lakšeg komuniciranja između oglašivača i izdavača. Danas se proces online oglašavanja dijeli na više razina. Počevši od planiranja oglasnog prostora pa do zakupa i metrike medija. Procesi izrade oglasa uključuju: medijski plan, ljudske resurse, digitalne strategije, modele zakupa oglasnog prostora, različite oblike oglašavanja iza kojih stoje brojne analitike i složeni procesi koji oglašivačima omogućuju efikasno oglašavanje. Ovaj rad fokusira se na prednosti i nedostatke online oglašavanja te detaljno opisuje oblike i procese online oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA