Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 701485

Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima


Hanžek, Maja
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima 2014., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


Naslov
Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima
(Modern communication and brand management)

Autori
Hanžek, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
23.01

Godina
2014

Stranica
73

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
Brand; dizajn; komunikacija; vizualni identitet; upravljanje
(Brand; design; communication; visual identity; management)

Sažetak
U ovom radu definirali su se pojmovi marka i brand. Povijest nastanka marke i njihov razvoj do današnjih dana mijenjao se sukladno tržišnim uvjetima, načinu života i razvoju tehnologije. Marke su važne za potrošače i organizacije, a u ovom radu se prikazalo koje su to vrijednosti te su se objasnile strategije upravljanja markama. Sastavni dio svake marke je dizajn pa se detaljno prikazala uloga dizajna i vizualnog identiteta kod kreiranja marke. Za promociju marke bitna je ispravna komunikacija i marketinška strategija. Marka mora ponuditi čistu i jasnu poruku potrošaču te steći lojalnost potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA