Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima (CROSBI ID 386143)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Hanžek, Maja Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima / Tomiša, Mario (mentor); Varaždin, Veleučilište u Varaždinu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Hanžek, Maja

Tomiša, Mario

hrvatski

Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima

U ovom radu definirali su se pojmovi marka i brand. Povijest nastanka marke i njihov razvoj do današnjih dana mijenjao se sukladno tržišnim uvjetima, načinu života i razvoju tehnologije. Marke su važne za potrošače i organizacije, a u ovom radu se prikazalo koje su to vrijednosti te su se objasnile strategije upravljanja markama. Sastavni dio svake marke je dizajn pa se detaljno prikazala uloga dizajna i vizualnog identiteta kod kreiranja marke. Za promociju marke bitna je ispravna komunikacija i marketinška strategija. Marka mora ponuditi čistu i jasnu poruku potrošaču te steći lojalnost potrošača.

brand ; dizajn ; komunikacija ; vizualni identitet ; upravljanje

nije evidentirano

engleski

Modern communication and brand management

nije evidentirano

brand ; design ; communication ; visual identity ; management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

23.01.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište u Varaždinu

Varaždin

Povezanost rada

Povezane osobe



Informacijske i komunikacijske znanosti