Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje i poučavanje iz umjetne inteligencije (CROSBI ID 206549)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Balaž, Zdenko ; Meštrović, Krešimir Učenje i poučavanje iz umjetne inteligencije // Polytechnic and design, 2 (2014), 1; 9-14

Podaci o odgovornosti

Balaž, Zdenko ; Meštrović, Krešimir

hrvatski

Učenje i poučavanje iz umjetne inteligencije

Spoznaje o umjetnoj inteligenciji kroz razvoj ekspertnih sustava osim aplikativne primjene, imaju i usputni pozitivan učinak jer težište stavljaju na izučavanje s ciljem boljeg razumijevanja ljudske inteligencije i olakšavanje komunikacije ljudi sa strojem. Klasična umjetna inteligencija, usko je vezana s pojmom znanja, njegovog prikupljanja, pohrane i primjene pri rješavanju složenih zadataka. Istraživanja provedena uz pomoć umjetne inteligencije, nad domenama znanja kroz kognitivne složenosti i kontekst znanja, ukazuju na aktualnost svevremenskih spoznaja o poučavanju, i kad se radi o multimedijalnim prezentacijama. U radu su navedeni rezultati do kojih se došlo pretraživanjima baza znanja, uz pomoć ekspertnog sustava. To su stavovi, mišljenja i ekspertiza o znanju i naukovanju, od vremena prosvjetiteljstva do frankfurtske škole, koji su jednako aktualni i danas. Hermeneutičko promišljanje je svjesno da je uvjetovano onim što ga ograničava, te dopušta izmak tog uvjeta za poučavatelja i poučavanog. Rezultati provedenih istraživanja su korišteni kao baza predavanja u izbornom kolegiju Umjetna inteligencija – Ekspertni sustavi na TVZ-u, III. semestar akademske godine 2013./14.

umjetna inteligencija; kognitivna složenost; kontekst znanja; ekspertiza; hermeneutika

nije evidentirano

engleski

Learning and Teaching from Artifical Intelligence

nije evidentirano

artificial intelligence; cognitive complexity; context knowledge; expertise; hermeneutics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2014.

9-14

objavljeno

1849-1995

2459-6302

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti