Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije (CROSBI ID 611747)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Jeličić, Anita
hrvatski
Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije
Komuniciranje vizualnim signalima ima prednosti pred ostalim komunikacijskim sredstvima. Vizualna poruka dolazi do primatelja simultano, brzinom svjetlosti. Intezitet, boja, kretanje kao sastavni dijelovi vizualnog kununiciranja poruka su neograničeni. Vizualno komuniciranje kreira vizualne oblike i informacije. To uključuje sve informacije koje organ vida prima iz okoline pa i sve što se tiska. Vizualna okolina prepuna je informacija, tako velika ponuda nas kao promatrače čini površnima, a naše oko zbog sporosti ne može percipirati ni dekodirati sve elemente koje sadrži plakat. Međuodnos između oglašavanja, javnosti i komunikacije postojao je oduvijek kao aktivna interakcijska komunikacija koja je osobito aktualna u današnje vrijeme. Oglašavanje je promišljen i sistematičan pokušaj oblikovanja percepcije, manipulacijom spoznaja i izravnog ponasanja s krajnjim ciljem da se postigne reakcija koju promotor priželjkuje. Oglašavanje prolazi značajne promjene radi opstanka u uvjetima intenzivne konkurencije i transformacije kroz koje prolaze mnoge zemlje i regije. Ono danas koristi svaki raspoloživ medij masovne komunikacije zato da proda proizvod/uslugu. Masovna kultura koristi masovne medije. Potrošač je izložen velikom broju poruka oglašavanja tokom jednog dana. Čak i onda kada mu uopće nije namjera "pratiti" oglašavanje, izložen je porukama oglašivača u šetnji gradom, u vožnji automobilom. Oglašavanje je jedan od elemenata naše kulture, ono mijenja i formira moderne stilove života.
Vizualna komunikacija; Plakat; Oglašavanje; Manipulacija; Odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
The Impact of Visual Communication in Advertising in Shaping Perceptions
nije evidentirano
Visual communication; Poster; Advertising; Manipulation; Public relations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-x.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mediji i turizam
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju
978-953-7237-36-3
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam
predavanje
20.03.2009-22.03.2009
Zadar, Hrvatska