Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije (CROSBI ID 611747)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Jeličić, Anita Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije // Mediji i turizam. Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju, 2009. str. 31-x

Podaci o odgovornosti

Jeličić, Anita

hrvatski

Utjecaj vizualne komunikacije u oglašavanju na oblikovanje percepcije

Komuniciranje vizualnim signalima ima prednosti pred ostalim komunikacijskim sredstvima. Vizualna poruka dolazi do primatelja simultano, brzinom svjetlosti. Intezitet, boja, kretanje kao sastavni dijelovi vizualnog kununiciranja poruka su neograničeni. Vizualno komuniciranje kreira vizualne oblike i informacije. To uključuje sve informacije koje organ vida prima iz okoline pa i sve što se tiska. Vizualna okolina prepuna je informacija, tako velika ponuda nas kao promatrače čini površnima, a naše oko zbog sporosti ne može percipirati ni dekodirati sve elemente koje sadrži plakat. Međuodnos između oglašavanja, javnosti i komunikacije postojao je oduvijek kao aktivna interakcijska komunikacija koja je osobito aktualna u današnje vrijeme. Oglašavanje je promišljen i sistematičan pokušaj oblikovanja percepcije, manipulacijom spoznaja i izravnog ponasanja s krajnjim ciljem da se postigne reakcija koju promotor priželjkuje. Oglašavanje prolazi značajne promjene radi opstanka u uvjetima intenzivne konkurencije i transformacije kroz koje prolaze mnoge zemlje i regije. Ono danas koristi svaki raspoloživ medij masovne komunikacije zato da proda proizvod/uslugu. Masovna kultura koristi masovne medije. Potrošač je izložen velikom broju poruka oglašavanja tokom jednog dana. Čak i onda kada mu uopće nije namjera "pratiti" oglašavanje, izložen je porukama oglašivača u šetnji gradom, u vožnji automobilom. Oglašavanje je jedan od elemenata naše kulture, ono mijenja i formira moderne stilove života.

Vizualna komunikacija; Plakat; Oglašavanje; Manipulacija; Odnosi s javnošću

nije evidentirano

engleski

The Impact of Visual Communication in Advertising in Shaping Perceptions

nije evidentirano

Visual communication; Poster; Advertising; Manipulation; Public relations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-x.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mediji i turizam

Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za informatologiju i komunikologiju

978-953-7237-36-3

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Mediji i turizam

predavanje

20.03.2009-22.03.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti