Mediji i javnost (CROSBI ID 11854)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije
Podaci o odgovornosti
Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin
hrvatski
Mediji i javnost
(Filozofijski, komunikološki, kulturološki, artistički, tehnički i politički aspekti medijskog oblikovanja javnosti.) Uloga glasnika/posrednika/medija u oblikovanju mnijenja/svjetonazora/javnosti – oduvijek je bila velika. Glasnici su rijetko donosili umjetnički oblikovane poruke. Ako u oblikovanju naših života masmediji imaju sve veću ulogu (a imaju), onda se sve brže mijenjaju i sadržaji pojmova koji upućuju na opće stavove, vrijednosti ili sudove. Sve snažniji utjecaji masmedija otvorili su pitanja oblika i načina instrumentaliziranja medija u svrhu oblikovanja javnosti prema potrebama vlasnika medija ili korporacija koje odlučuju o njihovu opstanku (oglašavanjem ili neoglašavanjem u tim medijima). Jačanjem komercijalnih medija dolazi do polariziranja javnih i privatnih interesa, upliva komercijalnih interesa u sferu općih vrijednosti, te razaranja (tradicionalnih) vrijednosti kao i mogućnosti da se na dosadašnji način reguliraju pitanja neovisnog istraživačkog novinarstva, pitanja etike medija, zastupljenosti kulture i umjetnosti u medijima, kao i do otvaranja mnogih drugih do sada nepostojećih ili manje poznatih problema.
mediji ; javnost ; filozofija ; masmediji
Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija Filozofija medija (Mediji i javnost) održanog 15. – 17. studenog 2013. u Dubrovniku
engleski
Media and Public
nije evidentirano
media ; public ; philosophy ; mass media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
2014.
978-953-7809-25-6
498
objavljeno