Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mediji i javnost (CROSBI ID 11854)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Mediji i javnost / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.) Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2014

Podaci o odgovornosti

Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin

hrvatski

Mediji i javnost

(Filozofijski, komunikološki, kulturološki, artistički, tehnički i politički aspekti medijskog oblikovanja javnosti.) Uloga glasnika/posrednika/medija u oblikovanju mnijenja/svjetonazora/javnosti – oduvijek je bila velika. Glasnici su rijetko donosili umjetnički oblikovane poruke. Ako u oblikovanju naših života masmediji imaju sve veću ulogu (a imaju), onda se sve brže mijenjaju i sadržaji pojmova koji upućuju na opće stavove, vrijednosti ili sudove. Sve snažniji utjecaji masmedija otvorili su pitanja oblika i načina instrumentaliziranja medija u svrhu oblikovanja javnosti prema potrebama vlasnika medija ili korporacija koje odlučuju o njihovu opstanku (oglašavanjem ili neoglašavanjem u tim medijima). Jačanjem komercijalnih medija dolazi do polariziranja javnih i privatnih interesa, upliva komercijalnih interesa u sferu općih vrijednosti, te razaranja (tradicionalnih) vrijednosti kao i mogućnosti da se na dosadašnji način reguliraju pitanja neovisnog istraživačkog novinarstva, pitanja etike medija, zastupljenosti kulture i umjetnosti u medijima, kao i do otvaranja mnogih drugih do sada nepostojećih ili manje poznatih problema.

mediji ; javnost ; filozofija ; masmediji

Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija Filozofija medija (Mediji i javnost) održanog 15. – 17. studenog 2013. u Dubrovniku

engleski

Media and Public

nije evidentirano

media ; public ; philosophy ; mass media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

2014.

978-953-7809-25-6

498

objavljeno

Povezanost rada

Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti