Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Business politike i medija u dobu zastarjelih pojmova (CROSBI ID 206481)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Alić, Sead Business politike i medija u dobu zastarjelih pojmova // Zeničke sveske, 1 (2010), 11; 51-63

Podaci o odgovornosti

Alić, Sead

hrvatski

Business politike i medija u dobu zastarjelih pojmova

Elektonički mediji određuju ponašanje većine suvremenoga svjetskog građanstva. Otvoreno ili prikriveno oblikuju svijest svojih konzumenata. u dobu slike svijeta novinari moćnih elektroničkih medija više manje igraju svoje uloge, ne propitkujući previše.

biznis ; politika ; novinari ; mas mediji

nije evidentirano

engleski

Business of Politics and Media in the Era of Outdated Notions

nije evidentirano

business ; politics ; journalists ; massmedia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (11)

2010.

51-63

objavljeno

1840-0868

2233-1379

Povezanost rada

Povezane osobe



Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti