Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Andragogija u funkciji osobnog razvoja (CROSBI ID 11848)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Kiss, Irena Andragogija u funkciji osobnog razvoja. Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo, 2012

Podaci o odgovornosti

Kiss, Irena

hrvatski

Andragogija u funkciji osobnog razvoja

Cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirani proces pripreme za zanimanja koja proizlaze iz zahtjeva tehnološkog razvoja i konkretnih potreba društva. Zajedno s radom čini područje u kojem prosuđivanje nekih čovjekovih karakteristika ima veliko značenje ne samo u životu pojedinca, već i za cijelo društvo. Pored zahtjeva u pogledu motivacije i spremnosti pojedinca za cjeloživotno obrazovanje, u obzir se uzimaju tendencije gospodarskih promjena, zahtjevi tržišta radne snage, trend zastarijevanja stečenih znanja i vještina. Objašnjenja rezultata dobivenih statističkim analizama istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku ispitanika upućuju na činjenicu da bi višegodišnjim praćenjem kretanja ponude i potražnje na tržištu rada i ostalih čimbenika koji na njega utječu, bilo moguće predvidjeti buduća gospodarska kretanja i u skladu s tim, dugoročnim planskim pristupom pozitivno djelovati na njegov razvoj. Programi profesionalnog usmjeravanja, prekvalifikacije i doškolovanja mogli bi pozitivno utjecati na problem otežane zapošljivosti, obeshrabrenosti uzrokovane dugotrajnom nezaposlenošću i obrazovnu motivaciju. Reforma sustava cjeloživotnog obrazovanja može biti provedena samo uz strateški organiziranu obrazovnu politiku koja bi postupno nadvladala jaz između modernih obrazovnih trendova i standarda zemalja u tranziciji.

cjeloživotno obrazovanje ; zapošljivost ; obrazovna motivacija ; obrazovna spremnost

nije evidentirano

engleski

Andragogy in Function of Personal Development

nije evidentirano

lifelong learning ; employability ; educational motivation ; educational preparedness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo

2012.

978-953-95074-9-5

111

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija