Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi (CROSBI ID 611445)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva
hrvatski
Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi
Ovaj rad bavi se fenomenom školskog vođenja koji se promatra kao jedan od najznačajnijih faktora uspješnosti škola odnosno postignuća učenika, a u širem kontekstu čak i uspješnosti odnosno održivosti obrazovnih reformi. Svrha rada jest dati prikaz i komentar nekih obilježja prakse školskog vođenja, posebice onih koja su najviše povezana s postizanjem boljih školskih i učeničkih postignuća. Najprije će se ukazati na važnosti i zastupljenost ispitivanja fenomena školskog vođenja u međunarodnom i hrvatskom kontekstu. Potom će se prikazati dosadašnje spoznaje i rezultate najvažnijih i najnovijih istraživanja iz ovog područja, s osobitim osvrtom na ona koja su objavljena u vodećim svjetskim znanstvenim publikacijama. Na kraju će se, u skladu s dosadašnjim spoznajama i otvorenim pitanjima koja se pokazuju relevantnima za osnaživanje kapaciteta hrvatskih škola, analizirati obilježja školskog vođenja u hrvatskim školama. Rezultati dosadašnjih istraživanja i preliminarna snimka stanja vezana uz hrvatski obrazovni sustav ukazuju na važnost jačanja obilježja distributivnog vođenja škola s posebnim naglaskom na jačanje kapaciteta učitelja i nastavnika kao aktivnih sudionika u donošenju ključnih odluka vezanih uz pitanja obrazovanja.
školsko vođenje ; obrazovna politika ; obrazovne reforme ; učinkovitost škola ; učitelji
nije evidentirano
engleski
Distributive school leadership in Croatian schools: trends and challenges
nije evidentirano
school leadership ; education policy ; education reforms ; school effectiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
---.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Metodički dani 2014: Kompetencije vaspitača za društvo znanja
ostalo
24.05.2014-24.05.2014
Kikinda, Srbija