Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi (CROSBI ID 611445)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi. 2014. str. ---

Podaci o odgovornosti

Kovač, Vesna ; Buchberger, Iva

hrvatski

Distributivno vođenje u hrvatskim školama: trendovi i izazovi

Ovaj rad bavi se fenomenom školskog vođenja koji se promatra kao jedan od najznačajnijih faktora uspješnosti škola odnosno postignuća učenika, a u širem kontekstu čak i uspješnosti odnosno održivosti obrazovnih reformi. Svrha rada jest dati prikaz i komentar nekih obilježja prakse školskog vođenja, posebice onih koja su najviše povezana s postizanjem boljih školskih i učeničkih postignuća. Najprije će se ukazati na važnosti i zastupljenost ispitivanja fenomena školskog vođenja u međunarodnom i hrvatskom kontekstu. Potom će se prikazati dosadašnje spoznaje i rezultate najvažnijih i najnovijih istraživanja iz ovog područja, s osobitim osvrtom na ona koja su objavljena u vodećim svjetskim znanstvenim publikacijama. Na kraju će se, u skladu s dosadašnjim spoznajama i otvorenim pitanjima koja se pokazuju relevantnima za osnaživanje kapaciteta hrvatskih škola, analizirati obilježja školskog vođenja u hrvatskim školama. Rezultati dosadašnjih istraživanja i preliminarna snimka stanja vezana uz hrvatski obrazovni sustav ukazuju na važnost jačanja obilježja distributivnog vođenja škola s posebnim naglaskom na jačanje kapaciteta učitelja i nastavnika kao aktivnih sudionika u donošenju ključnih odluka vezanih uz pitanja obrazovanja.

školsko vođenje ; obrazovna politika ; obrazovne reforme ; učinkovitost škola ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Distributive school leadership in Croatian schools: trends and challenges

nije evidentirano

school leadership ; education policy ; education reforms ; school effectiveness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Metodički dani 2014: Kompetencije vaspitača za društvo znanja

ostalo

24.05.2014-24.05.2014

Kikinda, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija