Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika (CROSBI ID 206364)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šegedin, Danijela ; Semren, Mirjana
hrvatski
Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika
Tema ovog rada su učenički stavovi o učenju stranoga jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma učeničkih stavova i važnost ispitivanja navedenih stavova za proces učenja i poučavanja stranoga jezika. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na uzorku od 120 učenika osnovnoškolske dobi (8. razred). Za ispitivanje učeničkih stavova korišten je upitnik BALLI (Beliefs about Language Learning Inventory). Analizirani su učenički stavovi vezani za talent za učenje jezika, prirodu učenja jezika i poteškoće s kojima se učenici susreću, strategije učenja i komunikacije te motivaciju. U zaključku su navedene implikacije za nastavnu praksu.
učenički stavovi; učenje jezika; učenici osnovnoškolske dobi; upitnik BALLI
nije evidentirano
engleski
The importance of learners' beliefs in learning and teaching a foreign language
nije evidentirano
learner beliefs; language learning; elementary school learners; BALLI questionnaire
nije evidentirano