Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika (CROSBI ID 206364)

Prilog u časopisu | stručni rad

Šegedin, Danijela ; Semren, Mirjana Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika // Hum (Mostar), 10 (2013), 452-475

Podaci o odgovornosti

Šegedin, Danijela ; Semren, Mirjana

hrvatski

Važnost učeničkih stavova za učenje i poučavanje stranoga jezika

Tema ovog rada su učenički stavovi o učenju stranoga jezika. U uvodu se razmatra problematika definiranja pojma učeničkih stavova i važnost ispitivanja navedenih stavova za proces učenja i poučavanja stranoga jezika. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na uzorku od 120 učenika osnovnoškolske dobi (8. razred). Za ispitivanje učeničkih stavova korišten je upitnik BALLI (Beliefs about Language Learning Inventory). Analizirani su učenički stavovi vezani za talent za učenje jezika, prirodu učenja jezika i poteškoće s kojima se učenici susreću, strategije učenja i komunikacije te motivaciju. U zaključku su navedene implikacije za nastavnu praksu.

učenički stavovi; učenje jezika; učenici osnovnoškolske dobi; upitnik BALLI

nije evidentirano

engleski

The importance of learners' beliefs in learning and teaching a foreign language

nije evidentirano

learner beliefs; language learning; elementary school learners; BALLI questionnaire

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10

2013.

452-475

objavljeno

1840-233X

2303-7431

Povezanost rada

Filologija