Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN (CROSBI ID 386054)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Kelić, Ivan ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN / Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2012

Podaci o odgovornosti

Kelić, Ivan

Ružić, Drago

engleski

ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN

Cilj završnog rada jest pokušaj raščlanjena i objašnjenja kako sustav turističkih zajednica može specifične turističke proizvode izdvojiti od konkurencije, diferencirati ga na tržištu, te ga prije svega pozicionirali u svijesti potrošača. Razvojem tehnika i alata Internet marketinga masovna komunikacija susreće se s ozbiljnim promjenama u stvaranju i objavljivanju informacija, što zbog novih tehnoloških mogućnosti, što zbog uključenosti i educiranosti potrošača u samome stvaranju vrijednosti informacija.

Web site; Web 2.0.; Tourism; E-marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

96

16.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano