ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN (CROSBI ID 386054)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kelić, Ivan
Ružić, Drago
engleski
ASPECTS OF INTERNET MARKETING IN THE TOURIST BOARD OF CROATIAN
Cilj završnog rada jest pokušaj raščlanjena i objašnjenja kako sustav turističkih zajednica može specifične turističke proizvode izdvojiti od konkurencije, diferencirati ga na tržištu, te ga prije svega pozicionirali u svijesti potrošača. Razvojem tehnika i alata Internet marketinga masovna komunikacija susreće se s ozbiljnim promjenama u stvaranju i objavljivanju informacija, što zbog novih tehnoloških mogućnosti, što zbog uključenosti i educiranosti potrošača u samome stvaranju vrijednosti informacija.
Web site; Web 2.0.; Tourism; E-marketing
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
96
16.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek