Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima (CROSBI ID 611233)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Cesar, Mirjam Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima // 14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 85-94

Podaci o odgovornosti

Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Cesar, Mirjam

hrvatski

Značaj istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima

U ovom se radu ukazuje na važnost istraživanja glazbenih sposobnosti djece u nižim razredima kako bi se uspjela detektirati glazbena nadarenost djece koja mogu i žele više, ali nemaju priliku to osvijestiti i ostvariti. Za istraživanje in situ postavljena je hipoteza da djeca u prvom razredu osnovne škole pokazuju određene glazbene sposobnosti koje dalje razvijaju tijekom školovanja, a razlika je vidljiva već u višim razredima iste škole, primjerice u četvrtom razredu. Druga je hipoteza da djeca iste dobi koja pohađaju glazbenu školu, razvijaju veću intonacijsku točnost, da imaju veći raspon glasa i bolji osjećaj za ritam. Rezultati dobiveni istraživanjem značajni su za suvremeni odgojno-obrazovni proces i trebali bi pomoći učiteljima pri identifikaciji nadarenih učenika, što može pridonijeti daljnjem kvalitetnijem radu s njima. Važni su i za praćenje i valoriziranje napretka razredne cjeline, kao i individualnog razvoja sposobnosti, vještina i znanja pojedinaca na satu Glazbene kulture.

glazbena sposobnost; glazbena nadarenost; osnovna škola; odgojno-obrazovni proces; glazba

nije evidentirano

engleski

The importance of researchihg children's musical abilities in lower grades

nije evidentirano

musical ability; musical talent; primary school; educational process; music

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-94.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

14th Days of Mate Demarin: Contemporary Challenges to educational theory and practice / 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi i teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-72-4

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

predavanje

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Znanost o umjetnosti