Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole (CROSBI ID 206298)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina
hrvatski
Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole
U ovome radu opisuje se mogućnost oblikovanja kulturnog identiteta pojedinca i škole provođenjem glazbenih aktivnosti. Uz razmatranje pojma kultura, osobita se pozornost pridaje analizi kulture škole, ključnim čimbenikom koji utječe na pozitivne promjene u obrazovanju. Kultura škole potiče se predmetima koji su sastavni dio umjetničkog područja, poput Glazbene kulture/umjetnosti. Glazbena umjetnost dio je opće kulture i mogućnost umjetničkog odgoja i obrazovanja te razvoja kulturnog identiteta djece, neposredan čimbenik (su)kreacije kulture i mogućnost podizanja razine kulture škole. Na kulturu škole utječe njezina kulturna i javna djelatnost, a u tome najveću ulogu imaju izvannastavne glazbene aktivnosti koje omogućavaju intenzivnije bavljenje glazbom, a konačni ishodi su upravo iskorak prema kulturi: veća estetska mogućnost percepcije i recepcije glazbe, poticanje kreativnosti i stvaralaštva, izražavanje sebe putem kulture, stvaranje kulture: kulture pojedinca i kulturnog identiteta škole.
glazba ; kultura ; izvannastavne glazbene aktivnosti ; škola ; umjetnost
nije evidentirano
engleski
The contribution of teaching music in shaping school cultural identity
nije evidentirano
music ; culture ; music extracurricular activities ; school ; art
nije evidentirano