Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole (CROSBI ID 206298)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Vidulin, Sabina Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole // Napredak (Zagreb), 155 (2014), 65-76

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole

U ovome radu opisuje se mogućnost oblikovanja kulturnog identiteta pojedinca i škole provođenjem glazbenih aktivnosti. Uz razmatranje pojma kultura, osobita se pozornost pridaje analizi kulture škole, ključnim čimbenikom koji utječe na pozitivne promjene u obrazovanju. Kultura škole potiče se predmetima koji su sastavni dio umjetničkog područja, poput Glazbene kulture/umjetnosti. Glazbena umjetnost dio je opće kulture i mogućnost umjetničkog odgoja i obrazovanja te razvoja kulturnog identiteta djece, neposredan čimbenik (su)kreacije kulture i mogućnost podizanja razine kulture škole. Na kulturu škole utječe njezina kulturna i javna djelatnost, a u tome najveću ulogu imaju izvannastavne glazbene aktivnosti koje omogućavaju intenzivnije bavljenje glazbom, a konačni ishodi su upravo iskorak prema kulturi: veća estetska mogućnost percepcije i recepcije glazbe, poticanje kreativnosti i stvaralaštva, izražavanje sebe putem kulture, stvaranje kulture: kulture pojedinca i kulturnog identiteta škole.

glazba ; kultura ; izvannastavne glazbene aktivnosti ; škola ; umjetnost

nije evidentirano

engleski

The contribution of teaching music in shaping school cultural identity

nije evidentirano

music ; culture ; music extracurricular activities ; school ; art

nije evidentirano

Podaci o izdanju

155

2014.

65-76

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost