Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 611215)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Letina, Alena Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva // 14. Dani Mate Demarina-Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 360-360

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena

hrvatski

Primjena tradicionalnih i alternativnih oblika vrednovanja učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva

Vrednovanje učeničkih postignuća jedna je od ključnih komponenti nastave. Uz tradicionalne oblike vrednovanja, koji su uobičajeni u nastavnoj praksi, sve popularniji i učestaliji diskurs u obrazovanju zauzimaju i alternativni oblici vrednovanja učeničkih postignuća. Alternativni oblici vrednovanja usmjereni su na pružanje cjelovitije slike i više autentičnih informacija o učeniku, njegovu znanju, sposobnostima, vještinama i stavovima, odnosno kompetencijama koje razvija tijekom nastavnog procesa, a u nastavi prirode i društva primjenjivi su u raznovrsnim situacijama i kontekstima. U ovome radu razmatraju se različiti oblici vrednovanja učeničkih postignuća i mogućnosti njihove primjene u nastavi. U tom kontekstu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je osnovni cilj bio utvrditi koliko često učitelji primjenjuju tradicionalne i alternativne oblike vrednovanja tijekom nastave prirode i društva. Istraživanje je provedeno anketiranjem učitelja razredne nastave na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Istraživanjem su detektirani oblici vrednovanja koje učitelji učestalo ili pak vrlo rijetko primjenjuju u nastavi prirode i društva, te nam dobiveni rezultati omogućuju analitičko razmatranje postojećeg stanja u nastavnoj praksi anketiranih ispitanika. Temeljem analize dobivenih rezultata, a u cilju osuvremenjivanja procesa vrednovanja učeničkih postignuća te njegove rekonceptualizacije i uporabe usmjerene prema vrednovanju učeničkih kompetencija, zaključci rada donose preporuke za učinkovitiju primjenu vrednovanja u nastavi prirode i društva.

alternativno vrednovanje; tradicionalno vrednovanje; priroda i društvo; učenici; učitelji

nije evidentirano

engleski

Application of Traditional and Alternative Assessment in Science and Society Teaching

nije evidentirano

alternative assessment; traditional assessment; school subject Science and Society; students; teachers ;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

360-360.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

9789537210724

Podaci o skupu

14. Dani Mate Demarina

predavanje

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija