Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo (CROSBI ID 611207)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radetić-Paić, Mirjana
hrvatski
Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo
Integracija djece s teškoćama u razvoju u redovni školski sustav je proces koji zahtjeva promjene na više razina. Između ostalog zahtjeva i promjenu stavova i ponašanja šire zajednice, a da bi to bilo moguće i edukaciju o osobitostima razvoja i specifičnostima odgoja i obrazovanja djece. Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi poznavanje teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju te razlike u poznavanju pojedinih pojmova s obzirom na godine radnog staža od strane sveučilišnih nastavnika. U istraživanju je korišten modificirani upitnik ESERakad Tempus Projekta - Education for Equal Opportunities at Croatian Universities-EduQuality. Istraživanje je provedeno među nastavnicima Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=104). U obradi podataka, uz izračunavanje marginalnih frekvencija, korištena je diskriminacijska analiza. Rezultati su pokazali da svega 25% tvrdnji nastavnici prepoznaju kao točne te da se nastavnici s obzirom na duljinu radnog staža međusobno najviše razlikuju na način da nastavnici s manje od dvadeset godina staža u većoj mjeri prepoznaju određene pojmove kao točne za razliku od kolega s većim stažem. Rezultati ukazuju na potrebu veće edukacije sveučilišnih nastavnika u poznavanju teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje.
integracija; djece s teškoćama u razvoju; odgoj; obrazovanje; sveučilište; edukacija
nije evidentirano
engleski
Theory and practice of integrated education from the perspective of university teachers: how much do we really know
nije evidentirano
integration of children with disabilities; upbringing; education; university; teacher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
368-x.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice
Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-72-4
Podaci o skupu
The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice
ostalo
29.05.2014-30.05.2014
Topusko, Hrvatska