Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo (CROSBI ID 611207)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Radetić-Paić, Mirjana Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo // The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice / Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 368-x

Podaci o odgovornosti

Radetić-Paić, Mirjana

hrvatski

Teorija i praksa integriranog odgoja i obrazovanja iz perspektive sveučilišnih nastavnika: koliko uistinu znamo

Integracija djece s teškoćama u razvoju u redovni školski sustav je proces koji zahtjeva promjene na više razina. Između ostalog zahtjeva i promjenu stavova i ponašanja šire zajednice, a da bi to bilo moguće i edukaciju o osobitostima razvoja i specifičnostima odgoja i obrazovanja djece. Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi poznavanje teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju te razlike u poznavanju pojedinih pojmova s obzirom na godine radnog staža od strane sveučilišnih nastavnika. U istraživanju je korišten modificirani upitnik ESERakad Tempus Projekta - Education for Equal Opportunities at Croatian Universities-EduQuality. Istraživanje je provedeno među nastavnicima Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=104). U obradi podataka, uz izračunavanje marginalnih frekvencija, korištena je diskriminacijska analiza. Rezultati su pokazali da svega 25% tvrdnji nastavnici prepoznaju kao točne te da se nastavnici s obzirom na duljinu radnog staža međusobno najviše razlikuju na način da nastavnici s manje od dvadeset godina staža u većoj mjeri prepoznaju određene pojmove kao točne za razliku od kolega s većim stažem. Rezultati ukazuju na potrebu veće edukacije sveučilišnih nastavnika u poznavanju teorijskih i praktičnih pojmova vezanih za integrirani odgoj i obrazovanje.

integracija; djece s teškoćama u razvoju; odgoj; obrazovanje; sveučilište; edukacija

nije evidentirano

engleski

Theory and practice of integrated education from the perspective of university teachers: how much do we really know

nije evidentirano

integration of children with disabilities; upbringing; education; university; teacher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

368-x.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice

Prskalo, I: Jurčević Lozančić, A. ; Braičić, Z.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-72-4

Podaci o skupu

The 14th Days of Mate Demarin Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice

ostalo

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija