Samoevaluacija učitelja razredne nastave u kontekstu nastave likovne kulture (CROSBI ID 611193)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomljenović, Zlata
hrvatski
Samoevaluacija učitelja razredne nastave u kontekstu nastave likovne kulture
Evaluacija i samoevaluacija učitelja važan su element u suvremenoj koncepciji odgojno- obrazovnog sistema, u kojoj se uloga učitelja više ne svodi samo na puki prijenos znanja, već podrazumijeva posjedovanje niza profesionalnih, stručnih i osobnih kompetencija, usmjerenih na realizaciju odgojno-obrazovnih ciljeva i cjeloviti osobni razvoj učenika. U kontekstu nastave likovne kulture učitelj treba poznavati svrhu i ciljeve ovoga nastavnog predmeta, kako bi na primjeren način oblikovao kriterije procjene vlastite uspješnosti u njihovu ostvarivanju. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja kojemu je cilj bio ispitati stavove i mišljenja učitelja razredne nastave o evaluaciji i samoevaluaciji unutar nastave likovne kulture. Istraživanje je obuhvatilo 109 učitelja osnovnih škola iz Primorsko-goranske županije. Rezultati istraživanja su pokazali da većina učitelja provođenje samoevaluacije smatra važnim. Kao najčešću metodu samoevaluacije učitelji primjenjuju kritičku refleksiju, dok su složeniji i sistematičniji postupci poput sastavljanja vlastitih portfelja i istraživačkih projekata zanemareni. Rezultati upućuju na potrebu kontinuiranog stručnog usavršavanja koje će učiteljima pomoći u boljem razumijevanju i kvalitetnijem implementiranju suvremenih odgojno- obrazovnih standarda na likovnoumjetničkom području.
evaluacija; samoevaluacija; kompetencije; likovna kultura; učitelji razredne nastave
nije evidentirano
engleski
Self-evaluation of class teachers in the context of visual art education
nije evidentirano
evaluation; self-evaluation; competencies; visual art education; class teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-304.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
14. dani Mate Demarina : Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
predavanje
29.05.2014-30.05.2014
Topusko, Hrvatska