Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 699148

Važnost uspješne agencijske IT komunikacije za razvoj turizma


Jović, Marija
Važnost uspješne agencijske IT komunikacije za razvoj turizma // III Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" : Zbornik radova = Proceedings / Grandov, Zorka ; Laketa, Marko ; Jakupović, Sanel (ur.).
Beograd: Panevropski univerzitet Apeiron, 2014. str. 213-220 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Važnost uspješne agencijske IT komunikacije za razvoj turizma
(Importance of successful IT communications agency for development of tourism)

Autori
Jović, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
III Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" : Zbornik radova = Proceedings / Grandov, Zorka ; Laketa, Marko ; Jakupović, Sanel - Beograd : Panevropski univerzitet Apeiron, 2014, 213-220

ISBN
978-99955-91-35-9

Skup
Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" (3 ; 2014)

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 30.-31.05. 2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Gospodarski sustav; poduzeće; tržište; komunikacija; turizam.
(Economic system; company; market; communications; tourism.)

Sažetak
Informacijsku znanost za čiju posljedicu imamo tzv. virtualnu stvarnost, možemo definirati i kao komunikacijski proces razmjene informacija preko dogovorenog sistema znakova. Ujedno to je proces slanja informacija sebi ili bilo kojem drugom entitetu, najčešće putem jezika. Riječ komunikacija doslovno znači: učiniti nešto općim ili zajedničkim. Obično je opisana prema tri glavne dimenzije: sadržaju, formi i cilju. Zajedno, sadržaj komunikacije i forma kreiraju poruke koje se šalju prema cilju. A komunikacijski cilj može biti bilo koje područje ljudskog djelovanja i življenja od ekonomije, trgovine, menadžmenta, odnsa s javnošću do turizma o kojem u radu govorimo. Za 20. stoljeće kaže se da je “stoljeće turizma” odnosno vrijeme u kojem je turizam prerastao iz znatiželje i zabave bogatih u masovnu ljudsku potrebu, koja je znatno doprinijela razvoju gospodarskog sustava pojedinih zemalja.. U radu govorimo o važnosti agencijske komunikacije, u svrhu turizma, a preko suvremenih sredstava komuniciranja – interneta. Nove tehnologije, ubrzale su, unaprijedile i olakšale prijenos informacija do krajnjih korisnika, u našem slučaju, turista.Time smo dobili znatno veće odgovornosti, to više ukoliko na vrijeme postanemo svjesni virtualnog svijeta i virtualnog društva pored nas.Promatra nas i prati veliki broj ljudi. Očuvanu baštinu u dugom vijeku trajanja, koju promoviramo preko turizma, omogućuju nam nove tehnologije karakterizirajući nas kao narod specifične povijesti i definiranog identiteta na svim razinama. Predstavljajući se svijetu očuvanom kulturnom baštinom i kulturnom poviješću stvaramo prostor za daljnji razvitak pojedine zemlje, njenu afirmaciju, stimulaciju ekonomsku konkurentnost i kvalitetniji život u europskom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Marija Jović, (339420)