Medijska komunikacija (CROSBI ID 11829)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Plenković, Mario
hrvatski
Medijska komunikacija
Analizirajući Hrvatsko novinarstvo i medije u protekla dva desetljeća (1992.- 2012.), u postupku pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji (EU), je razvidno da naše novinarstvo i mediji usvajaju europske medijske, vlasničke, tržišne i političke standarde te nova medijska i ICT postignuća. U tom složenom i mukotrpnom europskom komunikacijskom procesu, prelaska iz starog sustava javnog informiranja u novi sustav dijaloškog javnog komuniciranja, Ugovorom o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji (EU) postavljene su obvezne pravne i medijske pretpostavke za ostvarivanje članstva Republike Hrvatske u Europskoj uniji (EU). Hrvatska je u tom pogledu ispunila sve pregovaračke zahtjeve a posebno iz progovaračkog poglavlja (10) kojie se odnose na »Informacijsko društvo i medije«.
medijska komunikacija; novi mediji; društvene mreže
nije evidentirano
engleski
Media Communication
nije evidentirano
media communication; new media; social networks
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo
2014.
978-953-6226-26-9
150
objavljeno