Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 698475

Medijska komunikacija


Plenković, Mario
Medijska komunikacija, Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2014 (monografija)


Naslov
Medijska komunikacija
(Media Communication)

Autori
Plenković, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Hrvatsko komunikološko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
150

ISBN
978-953-6226-26-9

Ključne riječi
medijska komunikacija; novi mediji; društvene mreže
(media communication; new media; social networks)

Sažetak
Analizirajući Hrvatsko novinarstvo i medije u protekla dva desetljeća (1992.- 2012.), u postupku pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji (EU), je razvidno da naše novinarstvo i mediji usvajaju europske medijske, vlasničke, tržišne i političke standarde te nova medijska i ICT postignuća. U tom složenom i mukotrpnom europskom komunikacijskom procesu, prelaska iz starog sustava javnog informiranja u novi sustav dijaloškog javnog komuniciranja, Ugovorom o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji (EU) postavljene su obvezne pravne i medijske pretpostavke za ostvarivanje članstva Republike Hrvatske u Europskoj uniji (EU). Hrvatska je u tom pogledu ispunila sve pregovaračke zahtjeve a posebno iz progovaračkog poglavlja (10) kojie se odnose na »Informacijsko društvo i medije«.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Mario Plenković, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Plenković (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Plenković, Mario
Medijska komunikacija, Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2014 (monografija)
Plenković, M. (2014) Medijska komunikacija. Zagreb, Hrvatsko komunikološko društvo.
@book{book, author = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2014}, pages = {150}, keywords = {media communication, new media, social networks}, isbn = {978-953-6226-26-9}, title = {Media Communication}, keyword = {media communication, new media, social networks}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }