Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi (CROSBI ID 206107)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomljenović, Zlata ; Novaković Svetlana Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi // Inovacije u nastavi, 27 (2013), 1; 31-41

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Zlata ; Novaković Svetlana

hrvatski

Mišljenja učitelja razredne nastave o učenju i poučavanju likovne kulture u osnovnoj školi

Nastava likovne kulture važan je činilac cjelovitog razvoja učenika, naročito u današnje vrijeme, koje je obilježeno globalnom prisutnošću vizualnih komunikacija. Unatoč osuvremenjivanju likovnopedagoške teorije, u realnoj školskoj praksi još uvijek su prisutni zastarjeli pristupi učenju i poučavanju likovne kulture. Cilj istraživanja bio je ispitati u kojoj mjeri učitelji razredne nastave koriste tradicionalne, odnosno suvremene nastavne strategije, oblike i metode rada u organiziranju i provođenju nastave likovne kulture. Uzorak je sačinjavalo 109 učitelja razredne nastave na području grada Rijeke (Hrvatska). Anketni upitnik korišten u istraživanju obuhvaćao je pitanja zatvorenog tipa. Rezultati istraživanja su potvrdili da u školskoj praksi i dalje prevladavaju ustaljeni pristupi u poučavanju likovne kulture. Stoga je potrebno inicijalno obrazovanje učitelja dodatno obogatiti stručnim znanjem i praksom iz područja metodike likovne kulture te organizirati češća stručna usavršavanja, s ciljem dostizanja zadovoljavajuće kvalitete rada učitelja na ovom području.

likovna kultura; pristupi učenju i poučavanju; strategije poučavanja; nastavne metode; cjeloviti razvoj učenika

nije evidentirano

engleski

Class Teachers' Opinions About Learning and Teaching Visual Arts in Elementary School

nije evidentirano

visual arts education; approaches to learning and teaching; teaching strategies; teaching methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2013.

31-41

objavljeno

0352-2334

2335-0806

Povezanost rada

Pedagogija