Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tourist product (re)positioning (CROSBI ID 481061)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pirjevec, Boris ; Bilen, Miljenko Tourist product (re)positioning // Tourism destination marketing - gaining the competetive edge / - (ur.). Dublin: TTRA - European Chapter, 1999. str. od 321 do 356-x

Podaci o odgovornosti

Pirjevec, Boris ; Bilen, Miljenko

engleski

Tourist product (re)positioning

The case study of Croatian tourism has been used from authors to explain their ideas how tourist product of a destination can be positioned at the tourism market.

tourst product; Croatia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

od 321 do 356-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tourism destination marketing - gaining the competetive edge

-

Dublin: TTRA - European Chapter

Podaci o skupu

TTRA European Conference

predavanje

29.09.1999-02.10.1999

Dublin, Irska

Povezanost rada

Ekonomija