Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 697154

Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti


Vidulin, Sabina; Duraković, Lada
Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti // Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju / Hozjan, Dejan (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, 2014. str. 355-368


Naslov
Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti
(Models of implementation of media in teaching music history and music art)

Autori
Vidulin, Sabina ; Duraković, Lada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju

Urednik/ci
Hozjan, Dejan

Izdavač
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Grad
Koper

Godina
2014

Raspon stranica
355-368

ISBN
978-961-6862-74-5

Ključne riječi
mediji, glazba, odgoj, obrazovanje, suvremenost
(media, music, schooling, education, modernity)

Sažetak
Uvođenje suvremene tehnologije u nastavu glazbe mijenja organizaciju i izvođenje nastavnog procesa. Nastavne metode i oblici rada postaju raznovrsniji, a nastava zanimljiva što se reflektira i na konačne ishode. Primjena novih sredstava i pomagala, uz primjerena metodička rješenja utječe na to da učenik u kratkom vremenu usvaja nova znanja i razvija umijeća, dakle, aktivno usvaja sadržaje predviđene nastavnim programom. Medijima u nastavi i učenju ne pripada samo funkcija posrednika, pomoćnoga čimbenika u procesu učenja, već i uloga temeljne sastavnice bez koje je proces nastave i učenja ponekad neostvariv. U fokusu ovoga rada jesu metode, načini i postupci kojima je moguće poboljšati nastavu metodike povijesti glazbe i glazbene umjetnosti. Cilj nam je predočiti ulogu različitih suvremenih medija kao posrednika za uspješniju i kvalitetniju realizaciju nastavnoga procesa te istaknuti njihovu aktualnost i korisnost u odnosu na konvencionalna sredstva. U tom kontekstu govorimo o sredstvima, pomagalima (medijima) kojima se koristimo u nastavi, koja osmišljenom primjenom mogu pridonijeti racionaliziranju procesa obrazovanja i podizanju efikasnosti nastave. U tu svrhu, opisano je korištenje apersonalnih tehničkih medija, odnosno, auditivnih medija (radijske emisije), audiovizualnih medija (igrani, dokumentarni, animirani film i videoklipovi) i multimedije (power point prezentacija, prezi prezentacija, pametnih ploča te interaktivnih CD/DVD ROM-ova). Kako bi rad bio koristan i primjenjiv čitateljima, opremljen je linkovima na alate koji olakšavaju uvođenje medija u nastavu te na tutoriale (upute) koji na jednostavan način objašnjavaju kako ih naučiti koristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Lada Duraković (autor)

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vidulin, Sabina; Duraković, Lada
Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti // Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju / Hozjan, Dejan (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, 2014. str. 355-368
Vidulin, S. & Duraković, L. (2014) Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti. U: Hozjan, D. (ur.) Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju. Koper, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, str. 355-368.
@inbook{inbook, editor = {Hozjan, D.}, year = {2014}, pages = {355-368}, keywords = {media, music, schooling, education, modernity}, isbn = {978-961-6862-74-5}, title = {Models of implementation of media in teaching music history and music art}, keyword = {media, music, schooling, education, modernity}, publisher = {Univerza na Primorskem, Pedago\v{s}ka fakulteta}, publisherplace = {Koper} }