Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti (CROSBI ID 51395)

Prilog u knjizi | stručni rad

Vidulin, Sabina ; Duraković, Lada Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti // Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju / Hozjan, Dejan (ur.). Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2014. str. 355-368

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina ; Duraković, Lada

hrvatski

Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti

Uvođenje suvremene tehnologije u nastavu glazbe mijenja organizaciju i izvođenje nastavnog procesa. Nastavne metode i oblici rada postaju raznovrsniji, a nastava zanimljiva što se reflektira i na konačne ishode. Primjena novih sredstava i pomagala, uz primjerena metodička rješenja utječe na to da učenik u kratkom vremenu usvaja nova znanja i razvija umijeća, dakle, aktivno usvaja sadržaje predviđene nastavnim programom. Medijima u nastavi i učenju ne pripada samo funkcija posrednika, pomoćnoga čimbenika u procesu učenja, već i uloga temeljne sastavnice bez koje je proces nastave i učenja ponekad neostvariv. U fokusu ovoga rada jesu metode, načini i postupci kojima je moguće poboljšati nastavu metodike povijesti glazbe i glazbene umjetnosti. Cilj nam je predočiti ulogu različitih suvremenih medija kao posrednika za uspješniju i kvalitetniju realizaciju nastavnoga procesa te istaknuti njihovu aktualnost i korisnost u odnosu na konvencionalna sredstva. U tom kontekstu govorimo o sredstvima, pomagalima (medijima) kojima se koristimo u nastavi, koja osmišljenom primjenom mogu pridonijeti racionaliziranju procesa obrazovanja i podizanju efikasnosti nastave. U tu svrhu, opisano je korištenje apersonalnih tehničkih medija, odnosno, auditivnih medija (radijske emisije), audiovizualnih medija (igrani, dokumentarni, animirani film i videoklipovi) i multimedije (power point prezentacija, prezi prezentacija, pametnih ploča te interaktivnih CD/DVD ROM-ova). Kako bi rad bio koristan i primjenjiv čitateljima, opremljen je linkovima na alate koji olakšavaju uvođenje medija u nastavu te na tutoriale (upute) koji na jednostavan način objašnjavaju kako ih naučiti koristiti.

mediji, glazba, odgoj, obrazovanje, suvremenost

nije evidentirano

engleski

Models of implementation of media in teaching music history and music art

nije evidentirano

media, music, schooling, education, modernity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

355-368.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju

Hozjan, Dejan

Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem

2014.

978-961-6862-74-5

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija