Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti (CROSBI ID 51395)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina ; Duraković, Lada
hrvatski
Modeli implementacije medija u nastavi povijesti glazbe i glazbene umjetnosti
Uvođenje suvremene tehnologije u nastavu glazbe mijenja organizaciju i izvođenje nastavnog procesa. Nastavne metode i oblici rada postaju raznovrsniji, a nastava zanimljiva što se reflektira i na konačne ishode. Primjena novih sredstava i pomagala, uz primjerena metodička rješenja utječe na to da učenik u kratkom vremenu usvaja nova znanja i razvija umijeća, dakle, aktivno usvaja sadržaje predviđene nastavnim programom. Medijima u nastavi i učenju ne pripada samo funkcija posrednika, pomoćnoga čimbenika u procesu učenja, već i uloga temeljne sastavnice bez koje je proces nastave i učenja ponekad neostvariv. U fokusu ovoga rada jesu metode, načini i postupci kojima je moguće poboljšati nastavu metodike povijesti glazbe i glazbene umjetnosti. Cilj nam je predočiti ulogu različitih suvremenih medija kao posrednika za uspješniju i kvalitetniju realizaciju nastavnoga procesa te istaknuti njihovu aktualnost i korisnost u odnosu na konvencionalna sredstva. U tom kontekstu govorimo o sredstvima, pomagalima (medijima) kojima se koristimo u nastavi, koja osmišljenom primjenom mogu pridonijeti racionaliziranju procesa obrazovanja i podizanju efikasnosti nastave. U tu svrhu, opisano je korištenje apersonalnih tehničkih medija, odnosno, auditivnih medija (radijske emisije), audiovizualnih medija (igrani, dokumentarni, animirani film i videoklipovi) i multimedije (power point prezentacija, prezi prezentacija, pametnih ploča te interaktivnih CD/DVD ROM-ova). Kako bi rad bio koristan i primjenjiv čitateljima, opremljen je linkovima na alate koji olakšavaju uvođenje medija u nastavu te na tutoriale (upute) koji na jednostavan način objašnjavaju kako ih naučiti koristiti.
mediji, glazba, odgoj, obrazovanje, suvremenost
nije evidentirano
engleski
Models of implementation of media in teaching music history and music art
nije evidentirano
media, music, schooling, education, modernity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
355-368.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izobraževanje za 21. stoletje - ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju
Hozjan, Dejan
Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
2014.
978-961-6862-74-5