Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pogled na ovladavanje redom riječi u engleskome jeziku (CROSBI ID 610284)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Patekar, Jakob Pogled na ovladavanje redom riječi u engleskome jeziku // Filološka istraživanja danas "Jezik i edukacija = Language and education" : zbornik radova / Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera (ur.). Beograd: Filološki fakultet Univerziteta, 2013. str. 387-398

Podaci o odgovornosti

Patekar, Jakob

hrvatski

Pogled na ovladavanje redom riječi u engleskome jeziku

U ovome se radu propituje međujezični utjecaj reda riječi u hrvatskome jeziku na ovladavanje engleskim kao stranim jezikom. Naime u hrvatskome je jeziku red riječi u rečenici prilično slobodan, a u engleskome je relativno fiksiran. Riječ je dakle o jednoj od razlika koja bi govornicima hrvatskoga jezika mogla predstavljati izazov pri ovladavanju engleskim jezikom. U radu se stoga na temelju opisa reda riječi u dvama jezicima promišlja o mogućemu negativnom transferu iz hrvatskoga jezika u engleski, a u zaključnome se dijelu izvode implikacije za poučavanje gramatike.

red riječi u rečenici ; analitički i sintetički jezici ; međujezični utjecaj ; negativni jezični transfer ; poučavanje gramatike

nije evidentirano

engleski

A look at word order acquisition in English

nije evidentirano

word order ; analytic and synthetic languages ; cross-linguistic influence ; negative transfer ; teaching grammar

nije evidentirano

Podaci o prilogu

387-398.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Filološka istraživanja danas "Jezik i edukacija = Language and education" : zbornik radova

Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera

Beograd: Filološki fakultet Univerziteta

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povezane osobe




Filologija