Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra (CROSBI ID 385834)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marković, Ivan
Kocijan, Kristina
hrvatski
Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra
Današnji čovjek je uistinu Homo ludens, odnosno zaigrani čovjek te mu igranje kao aktivnost dolazi prirodno. Igranje čovjeku služi ne samo kao sredstvo opuštanja i razbibrige nego i kao sredstvo učenja i upoznavanja s novim pojmovima i informacijama. Računalne igre jedan su od najzastupljenijih oblika zabave modernog čovjeka bez obzira na njegovu životnu dob. Računalne igre pokrivaju široki spektar žanrova i zahtijevaju, ali samim time i razvijaju, razne vještine. Nažalost, jedan od slabije zastupljenih i razvijenih žanrova su igre čija je osnovna namjena edukacija. Još će se naći veći broj edukativnih igara za mlađe uzraste, ali populacija iznad 14 godina ima mali izbor igara koji će im omogućiti upoznavanje i usvajanje novih pojmova i informacija, kako stručnih tako i onih koji se smatraju općom kulturom. U ovom radu ću predstaviti svoju viziju kako bi izgledao koncept jedne igre koja će biti zanimljiva svim igračima koji žele testirati svoje znanje, ali i saznati nove pojmove koji će ih eventualno zainteresirati za traženje dodatnih informacija. U prvom dijelu rada nabrojat ću i objasniti neke zanimljivosti i mane raznih igara koje su mi bile inspiracija, u središnjem dijelu rada ću detaljnije pojasniti sve aspekte i mehaniku same igre, a u završnom djelu ću prikazati i pojasniti razne algoritme koje sam napisao u programskom jeziku Delphi 7 u kojem sam i napravio osnovni koncept igre. Za zaključak ću ponuditi svoju viziju daljnjeg razvoja aplikacije.
edukativna aplikacija; kviz;
nije evidentirano
engleski
The concept of educational game: Knowledge Duel - The Quiz
nije evidentirano
educational application; quiz
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
22.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb