Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

M-UČENJE (CROSBI ID 385832)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Knežević, Josip M-UČENJE / Kocijan, Kristina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Knežević, Josip

Kocijan, Kristina

hrvatski

M-UČENJE

U radu sam odlučio približiti M-učenje, kao još uvijek novu tehnologiju koja je mnogima nepoznata, predavačima i učenicima te ukazati na jednostavnost korištenja te tehnologije. Iako je e-učenje nastalo 60-ih godina prošloga stoljeća, ono se još uvijek razvija, a pojava m- učenja proizašla je upravo iz e-učenja. Nastala je potreba za učenjem u pokretu kako bi se svaki slobodan trenutak mogao kvalitetno iskoristiti, što nije bilo moguće s e-učenjem. U radu ću opisati pojam m-učenja i prikazati njegove prednosti, objasnit ću potrebne tehnologije i njihov razvoj, prikazati primjenu m- učenja u svakodnevnom životu (na poslu, u školi, kroz igru) te prikazati kako stvari stoje u Republici Hrvatskoj glede mobilnog učenja – jesmo li spremni ulagati u razvoj takvoga učenja? Na samom kraju rada prikazat ću put nastanka m-učenja od tradicionalnog učenja.

m-učenje; m-nastava; višeagentski sustavi

nije evidentirano

engleski

M-LEARNING

nije evidentirano

m-learning; m-classes; multyagent systems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

29.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti