M-UČENJE (CROSBI ID 385832)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Knežević, Josip
Kocijan, Kristina
hrvatski
M-UČENJE
U radu sam odlučio približiti M-učenje, kao još uvijek novu tehnologiju koja je mnogima nepoznata, predavačima i učenicima te ukazati na jednostavnost korištenja te tehnologije. Iako je e-učenje nastalo 60-ih godina prošloga stoljeća, ono se još uvijek razvija, a pojava m- učenja proizašla je upravo iz e-učenja. Nastala je potreba za učenjem u pokretu kako bi se svaki slobodan trenutak mogao kvalitetno iskoristiti, što nije bilo moguće s e-učenjem. U radu ću opisati pojam m-učenja i prikazati njegove prednosti, objasnit ću potrebne tehnologije i njihov razvoj, prikazati primjenu m- učenja u svakodnevnom životu (na poslu, u školi, kroz igru) te prikazati kako stvari stoje u Republici Hrvatskoj glede mobilnog učenja – jesmo li spremni ulagati u razvoj takvoga učenja? Na samom kraju rada prikazat ću put nastanka m-učenja od tradicionalnog učenja.
m-učenje; m-nastava; višeagentski sustavi
nije evidentirano
engleski
M-LEARNING
nije evidentirano
m-learning; m-classes; multyagent systems
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
29.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb