Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nova koncepcija nastave informatike u osnovnoj školi – Potrebna nam je informatička (informacijska) obrazovanost a ne sama informatička pismenost. Konferencija "Uloga školstva u ostvarenju strategije informatičkog razvoja Hrvatske". Šibenik, 31. kolovoza 2000. (pozvano predavanje) (CROSBI ID 752450)

Druge vrste radova | ostalo

Boras, Damir Nova koncepcija nastave informatike u osnovnoj školi – Potrebna nam je informatička (informacijska) obrazovanost a ne sama informatička pismenost. Konferencija "Uloga školstva u ostvarenju strategije informatičkog razvoja Hrvatske". Šibeni // Nova koncepcija nastave informatike u osnovnoj školi – Potrebna nam je informatička (informacijska). 2000.

Podaci o odgovornosti

Boras, Damir

hrvatski

Nova koncepcija nastave informatike u osnovnoj školi – Potrebna nam je informatička (informacijska) obrazovanost a ne sama informatička pismenost. Konferencija "Uloga školstva u ostvarenju strategije informatičkog razvoja Hrvatske". Šibenik, 31. kolovoza 2000. (pozvano predavanje)

Informatika kao primjena u praksi: računarstva - predmet kojega je projektiranje i teorija rada i upotrebe računala, projektiranje računalnih operacijskih sustava, projektiranje mreža računala itd., te informacijskih znanosti - predmet kojih je općenito uzevši organizacija znanja, mogla bi postati stožerni predmet oko kojeg bi se mogla ostvarivati nastava bitnih predmeta u osnovnoj školi, a to su nastava materinjeg jezika (jezik i pravopis), nastava stranog jezika i nastava matematike. Razvoj novih komunikacijskih tehnologija zahtijeva od suvremenog školskog sustava potpuno izmijenjeni pristup proučavanju jezika - kako prvog, materinjeg, tako i stranih. Temeljna zadaća obrazovnih programa jezika jest razvijanje komunikacijske kompetencije, ali i kulturalne i medijalne kompetencije. Jedna od pretpostavki za uspješno razvijanje tih kompetencija jest osposobljavanje za proizvodnju i razumijevanje tekstova i sposobnost odabira iz ponude informacija u novim medijima. Procesi globalizacije zahtijevaju uvođenje dvaju stranih jezika od osnovne škole; kriterij za odabir stranih jezika su regionalne potrebe (jezik susjeda, jezik nacionalnih manjina). Programi trebaju biti spoj jezičnog i strukovnog učenja. To znači dodatno stručno osposobljavanje učitelja, mala razredna odjeljenja i primjereno opremanje škola. (Isti se zahtjevi postavljaju i u posebnim programima za odrasle koji zbog sekundarne ili funkcionalne nepismenosti imaju ograničene mogućnosti zapošljavanja). Zbog svega toga predlaže se da se nastava informatike pomakne u što niže razrede osnovne škole.

informacijska pismenost; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

New concept of teaching information and computer science in the primary school.

nije evidentirano

information litteracy; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Nova koncepcija nastave informatike u osnovnoj školi – Potrebna nam je informatička (informacijska)

2000.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti