Pristup oblikovanju eksperimenta za vrednovanje sustava e-učenja (CROSBI ID 385816)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tokić, Ivana
Stankov, Slavomir
Grubišić, Ani
hrvatski
Pristup oblikovanju eksperimenta za vrednovanje sustava e-učenja
Svrha ovog rada je prikazati razlike između tradicionalnog poučavanja i poučavanja korištenjem sustava e – učenja. Kako bismo dobili konkretne rezultate o tome koji način poučavanja će se pokazati boljim, proveli smo eksperiment u kojem su sudjelovali studenti treće godine preddiplomskih studija dvaju fakulteta: Prirodoslovno – matematičkog i Filozofskog fakulteta
eksperiment; vredovanje; e-učenje
nije evidentirano
engleski
An experimental design approach for evaluating e- learning systems
nije evidentirano
experiment; evaluation; e-learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
01.12.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split