Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije (CROSBI ID 205384)

Prilog u časopisu | ostalo

Blažević , Zrinka ; Tolušić , Marija ; Mikolčević , Mladen Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije // Ekonomski vjesnik, 10 (2010), 2; 401-413

Podaci o odgovornosti

Blažević , Zrinka ; Tolušić , Marija ; Mikolčević , Mladen

hrvatski

Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije

Izrada i provedba strategije okosnica je upravljanja poslovnim poduhvatom. Proces strateškoga menadžmenta započinje utvrđivanjem vizije i misije, te su stoga one važne komponente daljnjeg razvoja cjelokupne strategije poduzeća. Slijedom navedenoga može se zaključiti da je od iznimnog značenja postaviti kvalitetne izjave o viziji i misiji kako bi se strategija razvijala u pozitivnom pravcu, a pritom bila razumljiva i poticajna svim ciljnim skupinama. Razvojem gospodarstva dolazi do podjela djelatnosti u četiri različita sektora (primarni, sekundarni, tercijarni i kvartijarni). Svaki od ovih sektora ima vlastite specifičnosti koje postaju ključna komponenta diferencijacije sektora u odnosu na ostale. Stoga se može pretpostaviti da je strategija poduzeća unutar svakog sektora postavljena u skladu sa specifičnostima sektora. Na osnovi prethodno iznesenih činjenica nameće se zaključak da postoje ključne komponente koje su specifične za strategije poduzeća unutar sektora, a ujedno diferenciraju strategiju spram strategija ostalih sektora. Stoga je cilj ovoga rada je pronaći specifične komponente za razvoj strategije svakog sektora, te ključne komponente međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije, a samim time i strategije među različitim sektorima.

vizija ; misija ; međusektorska diferencijacija ; strategija

nije evidentirano

engleski

Analysis of cross-sectoral differentiation in formation of vision and mission

nije evidentirano

vision ; mission ; cross-sectoral differentiation ; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

2010.

401-413

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

nije evidentirano

Indeksiranost