Istina je neprofitna (CROSBI ID 610096)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alić, Sead
hrvatski
Istina je neprofitna
Nesreće počinju kada i ako im institucije religija, hijerarhije ljudi – počnu stavljati ograde oko njihove vjere. Ljudi vjere postaju tada ljudi hijerarhije, institucije, vjerske korporacije. Vjera u tim slučajevima gubi snagu. Na njeno mjesto dolazi nešto poput navijačke strasti. Tu raste opasnost da se u ime Boga rade neprihvatljive stvari. I radile su se. I rade se. Sloboda prodaje S druge strane, u ime slobode, u ime jednakosti, prava na informaciju, u ime demokracije… banke i velike multinacionalne korporacije danas uz pomoć velikih medijskih korporacija – slobodu reduciraju na slobodu prodaje, jednakost reduciraju na jednakost obveza plaćanja lihvarskih kamata, pravo na informaciju svode na pravo da informaciju pretvore u robu i njome trguju, a pritom demokraciju imaju samo kao ukrasni plašt ispod kojega se zbivaju neprihvatljivi procesi. Globalni procesi omogućeni tehnologijom brzih komunikacija, tehnologijom suvremenih umrežavanja – uz ono pozitivno, nažalost, donose previše negativnih, pa i opasnih tendencija. Otpor građana trećega svijeta prema globalizacijskom unificiranju pojavljuje se i u obliku povlačenja čitavih nacija u ono područje u kojemu se ljudi mogu osjećati nepokorenima. Gdje im obećavaju da će biti svoji. To je područje religija. Religije su međutim (u organizacijskom smislu) velike korporacije, hijerarhije koje će učiniti sve za svoje napredovanje, umnažanje duša i profita. Sve znači među ostalim i pronalaženje neprijatelja. Neprijatelj je uvijek onaj drugi, onaj različiti, onaj nepoznati… - See more at: http://www.civilnodrustvo.hr/index.php? id=71&tx_ttnews[tt_news]=527&cHash=e5d3a12f48c0d49 b75fa78660a4b3fd6#sthash.ULvnRBvs.dpuf
sloboda ; tehnologija ; neprofitni mediji
Rad je objavljen na stranicama civilnodrustvo.hr i rad je objavljen pod naslovom Nonprofit and profit media za knjigu The Philosophy of Media is the Message.
engleski
The Truth is non-profit
nije evidentirano
freedom ; technology ; community media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
141-144.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
The Philosophy of Media is the Message
Saarbrücken: Lambert Academic Publishing
978-613-9-44393-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096