Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informiranje ili uniformiranje (CROSBI ID 609931)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Alić, Sead Informiranje ili uniformiranje // Verodostojnost medija - dometi medijske tranzicije / Veljanovski, Rade (ur.). Beograd: Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Beogradu, 2011. str. 285-297

Podaci o odgovornosti

Alić, Sead

hrvatski

Informiranje ili uniformiranje

Središnji problem suvremene (ne samo zapadne) civilizacije su masmediji. Sustavi umnažanja i medijskog posredovanja, globalne igre multinacionalnih korporacija, te sve snažniji globalni utjecaji na lokalne identitete – daju za pravo autorima koji su nagovještavali doba u kojemu ćemo manje-više biti na temelju našeg virtualnog bivanja. Ljudsko se iskustvo promijenilo. Utjecaji ekstenzije masmedija kreirali su nove potrošače s novim iskustvima. U tom kontekstu sve značajnijim bivaju promišljanja forme samih medija, dubinskih psiholoških, teoloških, filozofskih, kulturoloških, civilizacijskih dimenzija promjena koje u naše živote unose masmediji. Virtualni svjetovi koji nam presuđuju zahtijevaju onu razinu razumijevanja koja je i dublja i snažnija i misaonija od pukog instrumentaliziranog znanja, korisnoga korporacijama. Sve veća ovisnost građana o masmedijima upućuje na potrebu one vrste razumijevanja medija kojoj samo filozofija medija može izaći ususret. Raste svijest o značenju koje posredovanje ima za ljudsko biće: od plesa, rituala, usmenosti, pisma, tiska, pa sve do suvremenih elektroničkih i digitalnih posrednika. Onako kako se pokazuje da jesmo na način posrednika, tako se isto može tvrditi da razumijemo tek tako i onoliko koliko u našem mišljenju izrasta dimenzija filozofije medija. Ključne riječi: novinarstvo, medijska politika, masmediji, studenti, edukacija, etika medija, Hartmann, Berlusconi, filozofija medija

novinarstvo ; medijska politika ; masmediji ; studenti ; edukacija ; etika medija ; Harmann ; Berlusconi ; filozofija medija

nije evidentirano

engleski

Information or Uniformation

nije evidentirano

journalism ; media policy ; maas media ; students ; education ; media ethics ; Hartmann ; Berlusconi ; media philosophy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

285-297.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Verodostojnost medija - dometi medijske tranzicije

Veljanovski, Rade

Beograd: Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Beogradu

978-86-7558-869-6

Podaci o skupu

Verodostojnost medija - dometi medijske tranzicije

predavanje

17.07.2011-18.07.2011

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Povezane osobe




Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti