Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije (CROSBI ID 385740)

Ocjenski rad | diplomski rad

Toussaint, Ivana Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Toussaint, Ivana

Koludrović, Morana

hrvatski

Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije

Uvođenjem kurikulumskog pristupa utemeljenog na učeničkim kompetencijama u hrvatskom odgojnom – obrazovnom sustavu predviđeno je i implementiranje međupredmetnih tema koje u našem školskom sustavu predstavljaju novinu. U ovom radu poseban naglasak je stavljen na analizu kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj, te Nizozemskoj i Italiji. Nizozemski sustav odabran je zbog otvorenosti kurikuluma, a talijanski sustav zbog utjecaja Katoličke crkve i politike na organizaciju obrazovanja. Pri analizi kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja i obrazovanja tih triju zemalja poseban naglasak je stavljen na strukturu kurikuluma, način implementacije u nastavni proces, satnicu, socijalne oblike i metode rada, te kompetentnost nastavnika i stručne službe u realiziranju samog kurikuluma. Dobiveni rezultati su uputili na značajne razlike u načinu strukturiranja i organizacije analiziranih kurikuluma u svim zemljama, pri čemu se čini potrebnim naglasiti da važnost implementacije kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja kao samostalnog predmeta u školama još uvijek nije prepoznata te da je potrebna daljnja dorada sadržajnih elemenata ovih kurikuluma, kako u Hrvatskoj, tako i u Nizozemskoj i Italiji.

kurikulumski pristup; građanski odgoj; zdravstveni odgoj

nije evidentirano

engleski

Characteristics of the curriculum of civic and health education in the Republic of Croatia and some countries of the European Union

nije evidentirano

curriculum approach; civic and citizenship education; health education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

18.02.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija