Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije (CROSBI ID 385740)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Toussaint, Ivana
Koludrović, Morana
hrvatski
Obilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije
Uvođenjem kurikulumskog pristupa utemeljenog na učeničkim kompetencijama u hrvatskom odgojnom – obrazovnom sustavu predviđeno je i implementiranje međupredmetnih tema koje u našem školskom sustavu predstavljaju novinu. U ovom radu poseban naglasak je stavljen na analizu kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj, te Nizozemskoj i Italiji. Nizozemski sustav odabran je zbog otvorenosti kurikuluma, a talijanski sustav zbog utjecaja Katoličke crkve i politike na organizaciju obrazovanja. Pri analizi kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja i obrazovanja tih triju zemalja poseban naglasak je stavljen na strukturu kurikuluma, način implementacije u nastavni proces, satnicu, socijalne oblike i metode rada, te kompetentnost nastavnika i stručne službe u realiziranju samog kurikuluma. Dobiveni rezultati su uputili na značajne razlike u načinu strukturiranja i organizacije analiziranih kurikuluma u svim zemljama, pri čemu se čini potrebnim naglasiti da važnost implementacije kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja kao samostalnog predmeta u školama još uvijek nije prepoznata te da je potrebna daljnja dorada sadržajnih elemenata ovih kurikuluma, kako u Hrvatskoj, tako i u Nizozemskoj i Italiji.
kurikulumski pristup; građanski odgoj; zdravstveni odgoj
nije evidentirano
engleski
Characteristics of the curriculum of civic and health education in the Republic of Croatia and some countries of the European Union
nije evidentirano
curriculum approach; civic and citizenship education; health education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
18.02.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split