Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazba i dijete iz disfunkcionalne obitelji u dječjem vrtiću: prilog muzikoterapiji (CROSBI ID 609905)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Radetić-Paić, Mirjana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Hauser Marija Glazba i dijete iz disfunkcionalne obitelji u dječjem vrtiću: prilog muzikoterapiji // Dijete i estetski izričaji / Robert Bacalja i Katarina Ivon (ur.). Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 253-263

Podaci o odgovornosti

Radetić-Paić, Mirjana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Hauser Marija

hrvatski

Glazba i dijete iz disfunkcionalne obitelji u dječjem vrtiću: prilog muzikoterapiji

Poznato je da se glazba koristi u terapijske svrhe. To je proces u kojem stručna osoba koristi emocionalna, mentalna, socijalna, duhovna i estetska svojstva glazbe kako bi pomogao ili poboljšao raspoloženje ili zdravlje osobe koja sluša. Kontrolirano stručno korištenje glazbe u tretmanu, rehabilitaciji, edukaciji i vježbanju djece predškolske dobi koja pate od različitih smetnji može biti od velike pomoći. Naime, djeca iz disfunkcionalne obitelji u posebnom su položaju koji ovisi o okruženju i mogućim diskriminacijama, kao i o samom doživljavanju djeteta prema svom položaju. Disfunkcionalna obitelj može biti nedostatna za odgoj i formiranje ličnosti djeteta. Takvoj djeci može nedostajati čvrstina emocija, često postaju nestabilnog karaktera i osjećajno ugrožena što može predstavljati rizične čimbenike za pojavu i razvoj poremećaja u ponašanju kasnije u adolescenciji. Rad se stoga bavi mogućnostima koje nudi glazba, a koji mogu biti od pomoći jer razvijaju međusobnu povezanost između djeteta i odgojitelja u vrtiću podržavajući i osnažujući tjelesno, društveno i osjećajno djetetovo zdravlje što ono, nerijetko, u obitelji ne može ostvariti.

slušanje glazbe; glazba u predškolskoj ustanovi; disfunkcionalna obitelj; rizični čimbenici za razvoj poremećaja u ponašanju; muzikoterapija

nije evidentirano

engleski

Music and child in a dysfunctional family child in the day nursery: Contribution for music therapy

nije evidentirano

listening to music; music in a pre-school institution; dysfunctional family; risky factors for the development of behavior disorders; music therapy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

253-263.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i estetski izričaji

Robert Bacalja i Katarina Ivon

Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

978-953-331-050-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija, Pedagogija, Znanost o umjetnosti