Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od mature do profesure: kvantitativni aspekt odnosa srednjih škola i Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnog fakulteta (CROSBI ID 609835)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Luetić, Tihana ; Vukelja, Tihomir Od mature do profesure: kvantitativni aspekt odnosa srednjih škola i Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnog fakulteta // Hrvatsko školstvo u 20. stoljeću Zagreb, Hrvatska, 10.04.2014-11.04.2014

Podaci o odgovornosti

Luetić, Tihana ; Vukelja, Tihomir

hrvatski

Od mature do profesure: kvantitativni aspekt odnosa srednjih škola i Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnog fakulteta

Među različitim odnosima sastavnica obrazovnoga sustava posebno se ističe neposredna uzajamna ovisnost srednjega školstva i sveučilišta. U radu je s tim na umu analiziran kvantitativni aspekt odnosa hrvatskih srednjih škola i Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnoga fakulteta Sveučilišta Franje Josipa I. u Zagrebu u razdoblju od početka nastave na Odjelu (1875.) do Prvoga svjetskog rata, koje se odlikuje snažnim kvantitativnim napretkom srednjega školstva, a napose realnih gimnazija. Analiza se temelji na prikazu mijenjanja broja maturanata tijekom razmatranoga razdoblja, broja novoupisanih studenata Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnoga fakulteta u Zagrebu, broja novozaposlenih nastavnika prirodoslovlja i matematike školovanih u Zagrebu, broja novozaposlenih nastavnika prirodoslovlja i matematike školovanih na inozemnim sveučilištima, ukupnoga broja nastavnika prirodoslovlja i matematike u srednjim školama, broja kandidata srednjoškolskoga učiteljstva koji su položili profesorski ispit iz prirodoslovno-matematičkih struka te broja srednjoškolskih profesora prirodoslovno-matematičkih struka koji su habilitirali.

Kraljevina Hrvatska i Slavonija; srednje škole; Sveučilište u Zagrebu; nastavnici prirodoslovlja i matematike

nije evidentirano

engleski

From the GCE examination to the professorship : quantitative aspect of the relation between the highschools and Departament of Sciences and Maths at the Faculty of Philosophy

nije evidentirano

Kingdom of Croatia and Slavonia; secondary schools; University of Zagreb; science and mathematics teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Hrvatsko školstvo u 20. stoljeću

predavanje

10.04.2014-11.04.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest