Otkrivanje obrazaca ponašanja učenika u sustavima e-učenja (CROSBI ID 385722)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marina Kamber
Granić, Andrina
Nakić, Jelena
hrvatski
Otkrivanje obrazaca ponašanja učenika u sustavima e-učenja
U bazama podataka i zapisima interakcije sustava e-učenja, pohranjeno je mnoštvo korisnih informacija o interakciji studenta sa sustavom. Cilj dubinske analize podataka je razvoj metoda koje bi mogle istražiti jedinstvene oblike podataka iz obrazovnog konteksta koje doprinose razumijevanju načina kako student uči. Na Moodle-u je provedeno istraživanje s ciljem pronalaženja grupa studenata sa sličnim karakteristikama učenja temeljem podataka dobivenih analizom zapisa pohranjenih u bazi podataka. Rezultati istraživanja, dobiveni tehnikom dubinske analize podataka - grupiranja, pokazuju kako je puno više studenata koji ne slijede nastavne materijale i aktivnosti u redoslijedu kojim su prikazani, već koriste alate za korisnikovu kontrolu slijeda nastavnih sadržaja, u skladu sa njihovim stilovima učenja.
dubinska analiza podataka; grupiranje; Moodle; stilovi učenja
nije evidentirano
engleski
Discovery of behavioral patterns of students in e-learning systems
nije evidentirano
data mining; clustering; Moodle; learning styles
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
08.04.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split