Upravljanje IT uslugama (CROSBI ID 385695)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jergović, Krešimir
Luić, Ljerka
hrvatski
Upravljanje IT uslugama
Primarna svrha rada bila je usmjerena na elaboriranje smisla i korisnosti primjene ITSM-a (engl. ITSM – Information Technology Service Management, Sustav upravljanja IT uslugama) tj. sustava upravljanja IT uslugama u današnjim modernim organizacijama, temeljenih na javno objavljenim smjernicama kao što je ITIL (engl. ITIL - Information Technology Infrastructure Library, Infrastrukturna biblioteka informacijske tehnologije), a koje opisuju najbolje prakse iz područja upravljanja IT uslugama. Cilj rada usmjeren je na deskripciju uspješnosti primjene takvog koncepta radi postizanja efektivne i efikasne implementacije, primjene i kontrole životnog tijeka IT usluga te istovremenog zadovoljenja svih potreba i očekivanja same organizacije i Korisnika njezinih usluga, a sve prikazano na praktičnom primjeru u Financijskoj Agenciji. Analizom konkretnih primjera utvrđeno je da je primjeno upravljanje IT uslugama, Financijska Agencija uz financijske i poslovne koristi, ostvarila i prednosti i koristi koje se manifestiraju kroz poboljšanje funkcioniranja unutarnje organizacije, njezinih timova, rada zaposlenika, njihove veće motiviranosti za rad, bolje komunikacije među timovima i povećanja efikasnosti zaposlenika sa jasno definiranim ulogama i odgovornostima u svakodnevnom radu.
upravljanje IT uslugama; infrastrukturna biblioteka informacijske tehnologije; usluga; korisnik
Specijalistički diplomski stručni studij Poslovno upravljanje
engleski
Management of IT Services
nije evidentirano
IT service management; information technology infrastructure library; service; user
nije evidentirano
Podaci o izdanju
97
08.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Karlovcu
Karlovac