Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Organizational and Strategic Characteristics of Small Firms in Transition Economy: An Empirical study in Croatia (CROSBI ID 480922)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Galetić, Lovorka ; Buble, Marin ; Tipurić, Darko Organizational and Strategic Characteristics of Small Firms in Transition Economy: An Empirical study in Croatia. Syracuse (NY), 2000

Podaci o odgovornosti

Galetić, Lovorka ; Buble, Marin ; Tipurić, Darko

engleski

Organizational and Strategic Characteristics of Small Firms in Transition Economy: An Empirical study in Croatia

U radu se analizira posebnost organizacijskog i strateškog pozicioniranja malih poduzeća u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazuju da postoje razlike u strateškom pristupu malih poduzeća u odnosu na srednja i velika poduzeća. Mala su poduzeća fleksibilnija, s adaptibilnijim poslovnim ponašanjem od velikih poduzeća te bolje reagiraju na utjecaje složene, burne, raznovrsne i promjenjive okoline i puno brže donose poslovne odluke. Svoje unutarnje sposobnosti grade na širokoj kombinaciji ljudskih, informacijskih, organizacijskih, materijalnih i proizvodnih resursa. Istraživanje je pokazalo kako je razvoj ključni strateški cilj većine malih poduzeća, a diferencijacija vrsta konkurentske prednosti kojoj uglavnom teže. Mala poduzeća imaju poteškoća s organizacijom i njezinim funkcioniranjem. Mala su poduzeća osjetljivija na strukturalnu nedefiniranost od velikih poslovnih sustava i na drukčiji način razvijaju svoje strateško pozicioniranje. Prepoznavajući složenost svoga okružja, uspješna mala poduzeća odgovaraju izrazito adaptibilnim poslovnim ponašanjem, razvojem konkurentnih strategija i orijentacijom na kvalitetne ljudske potencijale. Njihova organizacijska fleksibilnost je u suprotnosti s rigidnošću koja se često pripisuje velikim poduzećima. Konkurentnost i jake temeljne kompetencije uvjet su njihova tržišna opstanka, što ne mora biti slučaj s velikim poduzećima. U članku su prikazane i mogućnosti usavršavanja modela strateškoga managementa za manje poduzeća u tranzicijskim zemljama.

organizational and strategic positioning; strategy; enterprise; competitiveness

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2000.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Syracuse (NY):

Podaci o skupu

International Conference: Global Enterpreneurship for the New Millenium

predavanje

22.08.2000-23.08.2000

Syracuse (NY), Sjedinjene Američke Države

Povezanost rada

Ekonomija