Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 691994

Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva


Borić, Edita
Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva // Módszertani Közlöny, 3 (2013), 1; 82-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva
(Encouraging students to work with textbooks Nature and Society)

Autori
Borić, Edita

Izvornik
Módszertani Közlöny (2217-4540) 3 (2013), 1; 82-89

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Metoda praktičnog rada ; praktičan rad ; udžbenici ; radne bilježnice ; Priroda i društvo
(Method of practical work ; practical work ; textbooks ; workbooks ; Nature and Society)

Sažetak
Uvođenjem praktičnog rada u nastavu Prirode i društva, učenje se povezuje sa svakidašnjim životom te se učeniku omogućava da iskustveno dolazi do određenih spoznaja i rješenja pojedinih zadanih problema. Učenje iskustvom je i najbolji način učenja u nastavi Prirode i društva. Praktični radovi u nastavi Prirode i društva omogućuju učenicima da osvijeste različite misaone operacije, razviju interes za upoznavanje prirode i formiraju mišljenje. Cilj je ovog rada utvrditi kvantitetu i kvalitetu praktičnih radova u važećim udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razreda osnovne škole odobrenih od Ministarstva znanost, obrazovanja i športa. Analizirano je 12 udžbenika i 12 radnih bilježnica. Dobiveni rezultati ukazuju da je broj praktičnih radova u udžbenicima i radnim bilježnicama nedovoljan. Praktični radovi nisu precizno zadani i dio ih nije prilagođen dobi učenika. potrebno je didaktičko - metodički oblikovati udžbenike i radne bilježnice Prirode i društva na način da sadrže više istraživačkih zadataka koji potiču učenike na aktivan odnos prema učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Edita Borić, (141754)

Citiraj ovu publikaciju

Borić, Edita
Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva // Módszertani Közlöny, 3 (2013), 1; 82-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Borić, E. (2013) Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva. Módszertani Közlöny, 3 (1), 82-89.
@article{article, author = {Bori\'{c}, E.}, year = {2013}, pages = {82-89}, keywords = {method of practical work, practical work, textbooks, workbooks, Nature and Society}, journal = {M\'{o}dszertani K\"{o}zl\"{o}ny}, volume = {3}, number = {1}, issn = {2217-4540}, title = {Encouraging students to work with textbooks Nature and Society}, keyword = {method of practical work, practical work, textbooks, workbooks, Nature and Society} }