Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva (CROSBI ID 204689)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Borić, Edita Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva // Módszertani közlöny, 3 (2013), 1; 82-89

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita

hrvatski

Poticanje učenika na praktičan rad pomoću udžbenika Prirode i društva

Uvođenjem praktičnog rada u nastavu Prirode i društva, učenje se povezuje sa svakidašnjim životom te se učeniku omogućava da iskustveno dolazi do određenih spoznaja i rješenja pojedinih zadanih problema. Učenje iskustvom je i najbolji način učenja u nastavi Prirode i društva. Praktični radovi u nastavi Prirode i društva omogućuju učenicima da osvijeste različite misaone operacije, razviju interes za upoznavanje prirode i formiraju mišljenje. Cilj je ovog rada utvrditi kvantitetu i kvalitetu praktičnih radova u važećim udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razreda osnovne škole odobrenih od Ministarstva znanost, obrazovanja i športa. Analizirano je 12 udžbenika i 12 radnih bilježnica. Dobiveni rezultati ukazuju da je broj praktičnih radova u udžbenicima i radnim bilježnicama nedovoljan. Praktični radovi nisu precizno zadani i dio ih nije prilagođen dobi učenika. potrebno je didaktičko - metodički oblikovati udžbenike i radne bilježnice Prirode i društva na način da sadrže više istraživačkih zadataka koji potiču učenike na aktivan odnos prema učenju.

metoda praktičnog rada ; praktičan rad ; udžbenici ; radne bilježnice ; Priroda i društvo

nije evidentirano

engleski

Encouraging students to work with textbooks Nature and Society

nije evidentirano

method of practical work ; practical work ; textbooks ; workbooks ; Nature and Society

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2013.

82-89

objavljeno

2217-4540

Povezanost rada

Pedagogija