Upravljanje markom regije (CROSBI ID 385581)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Špilek, Tamara
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Upravljanje markom regije
Marka je već desetljećima jedan od najpopularnijih marketinških instrumenata pomoću kojeg poduzeća pokušavaju diferencirati svoje proizvode, usluge ali i sebe od konkurencije i tako steći što veći profit. U cilju povećanja atraktivnosti regije kao turističke destinacije, mjesta za život i rad, investiranje te porijekla proizvoda i usluga sve se više regionalnih vlasti upušta u iznimno složen proces razvoja marke regije. U taj proces uz regionalne vlasti, kao najčešćeg inicijatora projekta, trebaju se uključiti svi dionici tog područja – stvanovništvo, poslovni subjekti i neprofitne organizacije kako bi se izgradio jedinstveni zajednički identitet i uspješno kreirao željeni imidž regije. Rad s jedne strane objedinjuje teorijska razmatranja o marki i imidžu marke, elementima koji najviše mogu doprinjeti izgradnji snažne marke regije i važnost marke regije, i s druge strane rezultate istraživanjen na konktretnom primjeru Međimurske županije. Temeljem prikupljnih spoznaja preporučuje se smjer kojim bi se Međimurska županija trebala razvijati kao marka.
marka regije; imidž marke; elementi marke; upravljanje markom; percepcija Međimurja
nije evidentirano
engleski
Brand management of region
nije evidentirano
region brand; brand image; brand elements; brand management; percepcion of Međimurje
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
12.03.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagrebu