Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje markom regije (CROSBI ID 385581)

Ocjenski rad | diplomski rad

Špilek, Tamara Upravljanje markom regije / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Špilek, Tamara

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje markom regije

Marka je već desetljećima jedan od najpopularnijih marketinških instrumenata pomoću kojeg poduzeća pokušavaju diferencirati svoje proizvode, usluge ali i sebe od konkurencije i tako steći što veći profit. U cilju povećanja atraktivnosti regije kao turističke destinacije, mjesta za život i rad, investiranje te porijekla proizvoda i usluga sve se više regionalnih vlasti upušta u iznimno složen proces razvoja marke regije. U taj proces uz regionalne vlasti, kao najčešćeg inicijatora projekta, trebaju se uključiti svi dionici tog područja – stvanovništvo, poslovni subjekti i neprofitne organizacije kako bi se izgradio jedinstveni zajednički identitet i uspješno kreirao željeni imidž regije. Rad s jedne strane objedinjuje teorijska razmatranja o marki i imidžu marke, elementima koji najviše mogu doprinjeti izgradnji snažne marke regije i važnost marke regije, i s druge strane rezultate istraživanjen na konktretnom primjeru Međimurske županije. Temeljem prikupljnih spoznaja preporučuje se smjer kojim bi se Međimurska županija trebala razvijati kao marka.

marka regije; imidž marke; elementi marke; upravljanje markom; percepcija Međimurja

nije evidentirano

engleski

Brand management of region

nije evidentirano

region brand; brand image; brand elements; brand management; percepcion of Međimurje

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

12.03.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagrebu

Povezanost rada

Ekonomija