Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potrošačko ponašanje i impulzivnost žena u različitim fazama menstrualnog ciklusa (CROSBI ID 385536)

Ocjenski rad | diplomski rad

Munđar, Monika Potrošačko ponašanje i impulzivnost žena u različitim fazama menstrualnog ciklusa / Tadinac, Meri (mentor); Zagreb, Hrvatska, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Munđar, Monika

Tadinac, Meri

hrvatski

Potrošačko ponašanje i impulzivnost žena u različitim fazama menstrualnog ciklusa

Brojna istraživanja pokazala su da postoji širok spektar razlika u potrošačkom ponašanju muškaraca i žena. Neke teorije pokušale su te razlike objasniti postavkama evolucijske psihologije. Određeni obrasci potrošačkog ponašanja žena objašnjavaju se biološkim teorijama, poput one o hormonalnim razlikama tijekom menstrualnog ciklusa koje utječu na potrošnju. Ovim istraživanjem, gdje smo skupinu žena pratili kroz tri faze menstrualnog ciklusa (folikularnu, ovulacijsku i lutealnu), željeli smo doprinijeti ovom gotovo neistraženom području. Cilj istraživanja bio je provjeriti mijenjaju li se potrošačko ponašanje žena i impulzivnost kroz menstrualni ciklus te na koji način su te dvije varijable povezane u funkciji ciklusa. U istraživanju je sudjelovalo 212 sudionica, međutim analizirani su podaci od njih 33. Instrumenti korišteni u istraživanju uključivali su pitanja o socio-demografskim karakteristikama, Ljestvicu nedavne potrošnje, Ljestvicu impulzivnosti kao stanja te Ljestvicu stilova odlučivanja potrošača. Nismo potvrdili neke ranije dobivene razlike u samoiskazanoj potrošnji kroz ciklus. Nije utvrđena ni statistički značajna razlika u impulzivnosti kroz ciklus, no pokazalo se kako je impulzivnost (posebice njen aspekt nemogućnosti odgode trenutne nagrade) pozitivno povezana s potrošnjom u lutealnoj fazi ciklusa.

potrošačko ponašanje; impulzivnost; menstrualni ciklus; evolucijska psihologija

nije evidentirano

engleski

Women's consumer and impulsive behaviour in different phases of menstrual cycle

nije evidentirano

consumer behavior; spending behavior; impulsive behavior; menstrual cycle; evolutionary psychology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

17.03.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija