Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 691003

Interkulturalizam u nastavi engleskoga jezika u nižim razredima osnovne škole


Vidović, Ester
Interkulturalizam u nastavi engleskoga jezika u nižim razredima osnovne škole // Obrazovanje za interkulturalizam: zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije / Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Jindra, Ranka (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku ; Nansen Dijalog Centar Osijek, 2010. str. 315-327 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Interkulturalizam u nastavi engleskoga jezika u nižim razredima osnovne škole
(Interculturalism with Young Learners of English as a Foreign Language)

Autori
Vidović, Ester

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Obrazovanje za interkulturalizam: zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije / Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Jindra, Ranka - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku ; Nansen Dijalog Centar Osijek, 2010, 315-327

ISBN
978-953-6965-21-2

Skup
Obrazovanje za interkulturalizam

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 29-30.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Anglosaksonske zemlje ; engleski jezik ; interkulturalni odnosi ; nacionalni simboli ; običaji ; znamenitosti
(Amenities ; Anglo-Saxon countries ; English ; habits ; intercultural relations ; national symbols)

Sažetak
U udžbenicima engleskoga jezika za niže razrede osnoven škole sadržaji se iz područja kulture i civilizacije zemalja engleskoga govornog područja obrađuju najčešće u sklopu pojedinih nastavnih jedinica. Jedan je od primarnih ciljeva ovih sadržaja osvješćivanje razlika unutar kultura, ali isto tako i pronalaženje sličnosti, tj. dodirnih točaka među kulturama. Ovdje se ne misli nužno na kulturalne razlike između anglosaksonskih zemalja s jedne i Hrvatske s druge strane, već i na razlike između samih zemalja engleskoga govornog područja kako na kulturološkoj tako i na leksičkoj razini. Na taj način učenici sudjeluju u sučeljavanju nacionalnih simbola, znamenitosti, običaja i tradicija zemalja engleskoga jezičnoga izraza, međusobno i u usporedbi s Hrvatskom, ali i u promišljanju leksičkih razlika između različitih varijanta engleskoga jezika i njihovih istoznačnica u hrvatskome standardnom jeziku. Uz posebnosti svake od navedenih kultura, ističu se i međukulturalne sličnosti, koje pridonose izgrađivanju skladnih interkulturalnih odnosa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Ester Vidović, (335730)