Kognitivni i metakognitivni procesi pri pisanju kod studenata nižih i viših godina studija (CROSBI ID 385451)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Nikčević-Milković, Anela
Vizek Vidović, Vlasta
hrvatski
Kognitivni i metakognitivni procesi pri pisanju kod studenata nižih i viših godina studija
Istraživanje je rađeno na studentima 1. godine i završnih godina studija. Ispitivalo se korištenje ključnih strategija pisanja: strategije planiranja i ispravljanja teksta, kao i kvaliteta teksta koja je operacionalizirana kroz različite razine znanja. Kvaliteta teksta viša je na završnim godinama studija dok se strategije statistički značajno ne koriste više. Studenti u fokus grupi navode da tijekom obrazovanja nisu ništa učili o ovim procesima te da bi im ta znanja sigurno pomogla u boljem pismenom izražavanju.
procesi pisanja; kognitivni i metakognitivni čibenici
nije evidentirano
engleski
Cognitive and metacognitive witing processes in students
nije evidentirano
writing processes; cognitive and metacognitive components
nije evidentirano
Podaci o izdanju
121
01.01.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Croatia