Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE (CROSBI ID 51187)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Aladrović Slovaček, Katarina MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE // Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2 / Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna (ur.). Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 197-210

Podaci o odgovornosti

Aladrović Slovaček, Katarina

hrvatski

MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE

Multimodalni tekst je tekst koji ima više od jednoga moda pa se njegovo značenje stvara kroz sinkronizaciju različitih modova (Taylor, 2010: 70). Postoje različite vrste pisanih i govorenih multimodalnih tekstova u koje su inkorporirane boje, zvukovi, prostor, arhitektura, sjene, svjetlo, slike koje zajedno s tekstom čine jednu cjelinu (Ventola, 2010: 32). Interpretacija multimodalnoga teksta uključuje različita znanja te može poslužiti kao dobar poticaj za razvoj jezično-komunikacijske kompetencije. Cilj istraživanja bio je ispitati mogućnost uporabe multimodalnoga teksta u nastavi jezika kao sredstva za poticanje razvoja jezično-komunikacijske kompetencije. Istraživanje je provedeno u obliku eksperimenta u nastavi jezika u završnim razredima osnovne, početnim razredima srednje škole te na fakultetskoj razini (N = 60).

multimodalni tekst, jezično-komunikacijska kompetencija, poučavanje jezika

nije evidentirano

engleski

A multimodal text used as a stimulation to develop communicative competence

nije evidentirano

multimodal text, communicative competence, language teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

197-210.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2

Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna

Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu

2013.

978-86-6153-130-9

Povezanost rada

Filologija