MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE (CROSBI ID 51187)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Aladrović Slovaček, Katarina
hrvatski
MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE
Multimodalni tekst je tekst koji ima više od jednoga moda pa se njegovo značenje stvara kroz sinkronizaciju različitih modova (Taylor, 2010: 70). Postoje različite vrste pisanih i govorenih multimodalnih tekstova u koje su inkorporirane boje, zvukovi, prostor, arhitektura, sjene, svjetlo, slike koje zajedno s tekstom čine jednu cjelinu (Ventola, 2010: 32). Interpretacija multimodalnoga teksta uključuje različita znanja te može poslužiti kao dobar poticaj za razvoj jezično-komunikacijske kompetencije. Cilj istraživanja bio je ispitati mogućnost uporabe multimodalnoga teksta u nastavi jezika kao sredstva za poticanje razvoja jezično-komunikacijske kompetencije. Istraživanje je provedeno u obliku eksperimenta u nastavi jezika u završnim razredima osnovne, početnim razredima srednje škole te na fakultetskoj razini (N = 60).
multimodalni tekst, jezično-komunikacijska kompetencija, poučavanje jezika
nije evidentirano
engleski
A multimodal text used as a stimulation to develop communicative competence
nije evidentirano
multimodal text, communicative competence, language teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-210.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2
Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu
2013.
978-86-6153-130-9