Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj (CROSBI ID 385312)

Ocjenski rad | diplomski rad

Beštak, Matea Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj / Häusler, Maja ; Žiborski Kovačić, Vita (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Beštak, Matea

Häusler, Maja ; Žiborski Kovačić, Vita

hrvatski

Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj

U teorijskom dijelu autorica prikazuje razvitak dječjih kognitivnih sposobnosti sa stanovišta razvojne psihologije, te pobliže prikazuje stadije razvoja po Piagetu. Zatim objašnjava pojam ranog učenja stranoga jezika i opisuje modele po kojima se ono može provoditi u vrtićima. Cilj istraživačkog dijela bio je pribaviti podatke o programima učenja stranih jezika u vrtićima u Hrvatskoj. Podaci su sakupljeni pomoću opširnog upitnika, te statistički odrađeni. Rezultati pokazuju u kojoj su mjeri zastupljeni pojedini strani jezici, te koji se modeli češće, a koji rjeđe provode. Hospitacijama u nekoliko zagrebačkih vrtića autorica je stekla uvid u konkretan rad s djecom, a otvorenim pitanjima i razgovorom dobivene su daljnje spoznaje o podučavanju djece stranim jezicima i poteškoćama pri tome.

Rano učenje stranih jezika; nastava stranih jezika; njemački kao strani jezik

nije evidentirano

engleski

Learning German as a Foreign Language in Kindergarten in Croatia

nije evidentirano

Very early learning of foreign languages; foreign language teaching; German as a foreign language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

26.02.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija