Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj (CROSBI ID 385312)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Beštak, Matea
Häusler, Maja ; Žiborski Kovačić, Vita
hrvatski
Rano učenje njemačkog jezika u Hrvatskoj
U teorijskom dijelu autorica prikazuje razvitak dječjih kognitivnih sposobnosti sa stanovišta razvojne psihologije, te pobliže prikazuje stadije razvoja po Piagetu. Zatim objašnjava pojam ranog učenja stranoga jezika i opisuje modele po kojima se ono može provoditi u vrtićima. Cilj istraživačkog dijela bio je pribaviti podatke o programima učenja stranih jezika u vrtićima u Hrvatskoj. Podaci su sakupljeni pomoću opširnog upitnika, te statistički odrađeni. Rezultati pokazuju u kojoj su mjeri zastupljeni pojedini strani jezici, te koji se modeli češće, a koji rjeđe provode. Hospitacijama u nekoliko zagrebačkih vrtića autorica je stekla uvid u konkretan rad s djecom, a otvorenim pitanjima i razgovorom dobivene su daljnje spoznaje o podučavanju djece stranim jezicima i poteškoćama pri tome.
Rano učenje stranih jezika; nastava stranih jezika; njemački kao strani jezik
nije evidentirano
engleski
Learning German as a Foreign Language in Kindergarten in Croatia
nije evidentirano
Very early learning of foreign languages; foreign language teaching; German as a foreign language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
26.02.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb