Tragom zavičajnih napjeva u osnovnoškolskom glazbenom kurikulu do interkulturalnosti (CROSBI ID 204324)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sam Palmić, Renata
hrvatski
Tragom zavičajnih napjeva u osnovnoškolskom glazbenom kurikulu do interkulturalnosti
Posebnosti hrvatske zavičajne/tradicijske glazbe u svoji glazbenim izražajnim elementima raznolike su i različite. U radu su naglašene zavičajnosti kao mikrokulture koje se prožimaju s drugim tradicijskim glazbenim kulturama. U tu svrhu analizirani su glazbeni kurikuli od 1946. do 2006. godine. Željeli smo utvrditi koliko glazbeni nastavni programi uključuju zavičajnu glazbu i glazbu drugih kultura kao sukonstrukt interkulturalnog pristupa glazbenom odgoju i obrazovanju.Rezultati provedene analize pokazali su nedovoljnu senzibiliziranost glazbenih programa za glazbenozavičajnu raznolikost i multikulturalnu različitost s ciljem oživotvorenja multikulturalnosti što ih tradicijska glazba pruža kroz raznolike innterkulturalne procese odgoja i obrazovanja.
interkulturalni glazbeni odgoj i obrazovanje; osnovna škola; zavičajni napjevi
pregledni rad
engleski
Following up Traditional Songs in Primary School Music Education Curriculum to Interculturality
nije evidentirano
intercultural music education; primary school; traditional songs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62 (4)
2013.
559-572
objavljeno
0037-654X
1849-532X