Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tragom zavičajnih napjeva u osnovnoškolskom glazbenom kurikulu do interkulturalnosti (CROSBI ID 204324)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sam Palmić, Renata Tragom zavičajnih napjeva u osnovnoškolskom glazbenom kurikulu do interkulturalnosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 62 (2013), 4; 559-572

Podaci o odgovornosti

Sam Palmić, Renata

hrvatski

Tragom zavičajnih napjeva u osnovnoškolskom glazbenom kurikulu do interkulturalnosti

Posebnosti hrvatske zavičajne/tradicijske glazbe u svoji glazbenim izražajnim elementima raznolike su i različite. U radu su naglašene zavičajnosti kao mikrokulture koje se prožimaju s drugim tradicijskim glazbenim kulturama. U tu svrhu analizirani su glazbeni kurikuli od 1946. do 2006. godine. Željeli smo utvrditi koliko glazbeni nastavni programi uključuju zavičajnu glazbu i glazbu drugih kultura kao sukonstrukt interkulturalnog pristupa glazbenom odgoju i obrazovanju.Rezultati provedene analize pokazali su nedovoljnu senzibiliziranost glazbenih programa za glazbenozavičajnu raznolikost i multikulturalnu različitost s ciljem oživotvorenja multikulturalnosti što ih tradicijska glazba pruža kroz raznolike innterkulturalne procese odgoja i obrazovanja.

interkulturalni glazbeni odgoj i obrazovanje; osnovna škola; zavičajni napjevi

pregledni rad

engleski

Following up Traditional Songs in Primary School Music Education Curriculum to Interculturality

nije evidentirano

intercultural music education; primary school; traditional songs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (4)

2013.

559-572

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija