Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije (CROSBI ID 609128)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Banovac, Boris ; Boneta, Željko Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije // Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I / Milena Peršić (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 41-56

Podaci o odgovornosti

Banovac, Boris ; Boneta, Željko

hrvatski

Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije

U radu se razmatra utjecaj socio-kulturnih čimbenika na odluke turista o odabiru turističke destinacije. Pozornost autora je prvenstveno usmjerena na raščlambu sociološkog backgrounda kojeg čine "nekontrolirane varijable marketinga", a bitne su za segmentaciju turističkog proizvoda destinacije. Rad se sastoji od dva dijela. Uvodni, teorijski dio predstavlja analizu procesa modernizacije i socio-kulturnog okruženja u kojem se uobličuju stavovi, aspiracije i potrebe što utječu na turističko ponašanje. U drugom, empirijskom dijelu autori analiziraju rezultate longitudinalnog istraživanja socio-kulturnih aspekata turističke potražnje u razdoblju od 1994. do 1997. godine u hotelima na području Istarske županije. Utjecaj sredstava promidžbe na odluku o odabiru Istra kao turističke destinacije razmatra se u korelaciji sa socio-kulturnim i demografskim varijablama kao što su: spol, dob, stručna sprema i zanimanje. Poseban aspekt istraživanja predstavlja analiza slogana koji po mišljenju turista najbolje izražavaju osobitost turističkog proizvoda Istre, čime je u analizu uključena doživljajna dimenzija Istre kao turističke destinacije.

turistička destinacija; promidžba hotela; socio-kulturni utjecaj; promidžbeni slogani

nije evidentirano

engleski

The socio-cultural factors in the choice of the tourist destination

nije evidentirano

tourist destination; publicity; socio-cultural influence; advertising slogans

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-56.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I

Milena Peršić

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

0352-024242

Podaci o skupu

14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98.

predavanje

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija