Speech Synchronization in a virtual 3D environment (CROSBI ID 609125)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bačanek, Nikola ; Bernik, Andrija ; Geček, Robert
engleski
Speech Synchronization in a virtual 3D environment
Glavni je cilj ovog članka pojasniti način izgovaranja pojedinog glasa, te sve to prenijeti na virtualni 3D model. Krajnji je cilj kao rezultat dobiti ispravan animirani 3D model koji radi vjernu snimulaciju govora, te postići prihvatljiv Lip Sync. Lip Sync je nezaoblizan u svakoj kvalitetnoj video animaciji koja uključuje govor nekog lika. Da bi Lip Sync kao takav nastao, potrebno je proći kroz više koraka izrade: od izrade samog 3D modela lika, pa sve do postupka animiranja. Glavni program korišten i opisivan u ovom članku je Autodesk Maya, no često će biti opisivani i drugi programi koji će držati veoma bitne uloge u izradi tekstura i zvučnog predloška, a to su Adobe Photoshop i Audacity.
3D modeling ; animating ; speech ; Lip Sync ; simulation ; video animation
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
164-170.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tiskarstvo & Dizajn 2014
Žiljak Vujić, Jana
Tuhelj: FotoSoft (FS)
9789537064204
Podaci o skupu
Tiskarstvo & Dizajn 2014
predavanje
14.02.2014-15.02.2014
Tuheljske Toplice, Hrvatska