izvor podataka: crosbi
!
The selection of promotional activities when introducing a new product to the market (CROSBI ID 385297)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Goršić, Krunoslav
The selection of promotional activities when introducing a new product to the market / Grbac, Bruno (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014
Podaci o odgovornosti
Goršić, Krunoslav
Grbac, Bruno
engleski
The selection of promotional activities when introducing a new product to the market
Cilj ovog rada je pokazati značaj promocije kod lansiranja novog proizvoda, te utjecaj promocije na prepoznatljivosti i konzumaciju određenog proizvoda.
promotion; product; market
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
27.01.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove