Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 689617

Odabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište


Goršić, Krunoslav
Odabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Odabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište
(The selection of promotional activities when introducing a new product to the market)

Autori
Goršić, Krunoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
27.1.

Godina
2014

Stranica
31

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Promocija; proizvod; tržište
(Promotion; product; market)

Sažetak
Cilj ovog rada je pokazati značaj promocije kod lansiranja novog proizvoda, te utjecaj promocije na prepoznatljivosti i konzumaciju određenog proizvoda.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka