Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The selection of promotional activities when introducing a new product to the market (CROSBI ID 385297)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Goršić, Krunoslav The selection of promotional activities when introducing a new product to the market / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Goršić, Krunoslav

Grbac, Bruno

engleski

The selection of promotional activities when introducing a new product to the market

Cilj ovog rada je pokazati značaj promocije kod lansiranja novog proizvoda, te utjecaj promocije na prepoznatljivosti i konzumaciju određenog proizvoda.

promotion; product; market

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

27.01.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija