Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse (CROSBI ID 609095)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mesarić, Josip ; Dukić, Branimir IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra / Čavrak, Zvoninir ; Gelo, Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 497-518

Podaci o odgovornosti

Mesarić, Josip ; Dukić, Branimir

hrvatski

IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse

Visokoškolsko obrazovanje, a shodno tome i obrazovanje ekonomista, u Republici Hrvatskoj je nakon usvajanja Bolonjske deklaracije i drugih dokumenata vezanih uz reformu visokoškolskog obrazovanja, doživjelo značajne promjeneu kurikulumima pojedinih grupa studija visokoškolskih obrazovnih institucija. U radu se istražuje na koji načinsu oblikovani kurikulumi ekonomskih studija na pet ekonomskih fakulteta u RH. Uočena je, barem prema broju kolegija, ali ne i nužno prema broju slušača, dominacija derivata metodološko-modelskih i tehnoloških disciplina čije se posljedice razmatraju u kontekstu odnosa s jezgrenimi temeljnim predmetima ekonomije kao znanstvene i obrazovne discipline. Dominacija modelsko-tehnoloških disciplina rezultat je (sub)specijalizacije i fragmentacije ekonomskih znanja. Rezultat toga su neizbalansirani odnosi sadržaja i njihove realizacije ili odnosa "što" i "kako"Kurikularni sadržaji , proizvodi ili procesi moraju se mijenjati i nadopunjavati u kontekstu novih filozofsko-metodoloških spoznaja, novih društveno-ekonomskih odnosa, tehnoloških okruženja i zahtjeva budućih tržišta rada i sukladno načelima, ciljevima i zahtjevima koji se definiraju u kvalifikacijskim okvirima i drugimdokumentima kojima se uređuju pitanja obrazovanja

kurikulum; ekonomija; klasifikacija; IT; paradigma

nije evidentirano

engleski

IT ecomoists - cognition from methods and models to theory and practice

nije evidentirano

curriculum; economy; classification; IT; paradigm

nije evidentirano

Podaci o prilogu

497-518.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra

Čavrak, Zvoninir ; Gelo, Tomislav

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-76-3

Podaci o skupu

Ekonomsko obrazovanje u republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra

predavanje

29.11.2013-29.11.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija