Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 689507

IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse


Mesarić, Josip; Dukić, Branimir
IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra / Čavrak, Zvoninir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2013. str. 497-518 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
IT ekonomisti - spoznaje od metode i modela do teorije i prakse
(IT ecomoists - cognition from methods and models to theory and practice)

Autori
Mesarić, Josip ; Dukić, Branimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra / Čavrak, Zvoninir ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 2013, 497-518

ISBN
978-953-6025-76-3

Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj- jučer, danas, sutra

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Kurikulum; ekonomija; klasifikacija; IT; paradigma
(Curriculum; economy; classification; IT; paradigm)

Sažetak
Visokoškolsko obrazovanje, a shodno tome i obrazovanje ekonomista, u Republici Hrvatskoj je nakon usvajanja Bolonjske deklaracije i drugih dokumenata vezanih uz reformu visokoškolskog obrazovanja, doživjelo značajne promjeneu kurikulumima pojedinih grupa studija visokoškolskih obrazovnih institucija. U radu se istražuje na koji načinsu oblikovani kurikulumi ekonomskih studija na pet ekonomskih fakulteta u RH. Uočena je, barem prema broju kolegija, ali ne i nužno prema broju slušača, dominacija derivata metodološko-modelskih i tehnoloških disciplina čije se posljedice razmatraju u kontekstu odnosa s jezgrenimi temeljnim predmetima ekonomije kao znanstvene i obrazovne discipline. Dominacija modelsko-tehnoloških disciplina rezultat je (sub)specijalizacije i fragmentacije ekonomskih znanja. Rezultat toga su neizbalansirani odnosi sadržaja i njihove realizacije ili odnosa "što" i "kako"Kurikularni sadržaji , proizvodi ili procesi moraju se mijenjati i nadopunjavati u kontekstu novih filozofsko-metodoloških spoznaja, novih društveno-ekonomskih odnosa, tehnoloških okruženja i zahtjeva budućih tržišta rada i sukladno načelima, ciljevima i zahtjevima koji se definiraju u kvalifikacijskim okvirima i drugimdokumentima kojima se uređuju pitanja obrazovanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3330 - Integracija domenskih znanja iz područja poljoprivrede i stvaranje novih znanja (Josip Mesarić, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek